دانلود کتاب ممنوعه ریشنامه

کتاب «ریشنامه» جلد یکم تا دهم نوشته «نون قندی»

وقتی می توان برای مشتی بی وطن (آخوند)، تازی پرست (پاسدار)، بی غیرت (بسیجی)، وحشی و جنایتکار (لباس شخصی) و کاسه لیس (نیروهای مزدور انتظامی) لطیفه ساخت، دور از شعور و عقل و درایت است که برای هم میهن ترک، لر، شمالی، قزوینی، اصفهانی، همدانی و … لطیفه سازی کنیم. ریشنامه، نمایشگر خشم و خروش روحی و فکری ایرانیان علیه جنایتکاران چپاولگر یعنی آخوندها، پاسداران و بسیجی هاست. ریشنامه مفصل ترین مجموعه لطیفه های سیاسی برای دکانداران دین و کاسه لیسان آنهاست. ریشنامه یک حرکت فرهنگی و سیاسی در راه شناخت طنزآلود اسلام و آخوند است و آغازگر حرکتی بنیادی در دو زمینه است: مرحله نخست پایان دادن به لطیفه سازی علیه یکدیگر به منظور حفظ اتحاد و انسجام و در گام بعدی به ریشخند گرفتن اشغالگران تازی پرست میهنمان.

دانلود کتاب «ریشنامه» جلد یکم تا دهم نوشته «نون قندی»

16 پاسخ

  1. ﺩﺳﺘﺘﻮﻥ ﺩﺭﺩ ﻧﻜﻨﻪ ﺗﺎ ﻣﻴﺘﻮﻧﻢ ﺩاﻧﻠﻮﺩ ﻣﻴﻜﻨﻢ و ﺑﻪ اﻃﻼﻉ ﻫﻤﻪ ﻣﻴﺮﺳﻮﻧﻢ.ﻣﻤﻨﻮﻥ اﺯ ﺯﺣﻤﺎﺗﺘﻮﻥ.

    لایک

  2. خسته نباشی نون قندی!
    خیلی کتاب جالبیه و امیدوارم جلد ششم رو هم بخونم.
    فقط یه ایرادی تو جلد چهارم هست: اونجایی که میگه خانم حسابدار, ترجیحا هلو, منظورش خانم حسابدار آشنا به هلو بوده! هلو یک نرم افزار حسابداریه ایرانیه از شرکت طرفه نگار که بیشتر شرکت های ایران کارشون رو بوسیله این نرم افزار انجام میدن.
    بازم میگم خسته نباشی و بشین رو جلد ششم کار کن!

    لایک

  3. حرف دل چند صد هزار ایرانی رو گفتی خیلی مردی. به امید نابودی ادیان و خدایان…

    لایک

  4. درود بر شما عزیزان مبارز و تشکر از روشن گری شما برای جماعت فریب خورده ایران…ریش نامه را هر کاری میکنم دانلود نمیشه..اگر مشکلش را برطرف کنید ممنون میشم..

    لایک

  5. درود بر شما
    لطفا کتاب افسانه سازی های الله درباره روح و اصحاب کهف از مهدی شمشیری را نیز قرار دهید

    پاینده باشید
    در ضمن اطلاع داریدچه بلایی سر سایت زندیق امده؟

    لایک

  6. اسلام یا هر دین دیگه ای وسیله است مهم انسان بودنه که متاسفانه توی کشور ما و کشورهای اسلامی دیگه با ذهنیت اینکه جامعه اسلامی برتره مردم روز به روز منزوی تر می شن وانسانیت خودشونو برای اسلام از دست میدن به نظر من اسلام به درد یه جامعه ی کوچک میخوره . جامعه ای که از نظر ارتباطی و اقتصادی یه جامعه ی ایزوله است . اسلام به جای اینکه به فکر پاسخ به نیاز های انسان باشه به فکر فرار از اون نیازها یا سرکوب اون نیازهاست اسلام با قوانین منزوی کننده برای پاسخ به این دنیای ارتباطاتی پیشرفته یا باید ارتباط رو با کشورهای دیگه قطع کنه یا باید همه چی به غیر از خودشو فیلتر کنه که این دو راه رو عملا داریم میبینیم . این جامعه برای زنده موندن باید سر اون هایی رو که می پرسن (چرا) رو زیر اب بکنه تا به زندگی رقت بار خودش ادامه بده

    لایک

  7. دوست عزیز همونطور که گفتین 1 میلیارد نفر در دنیا به دین اسلام اعتقاد دارند و مسلمان هستند شایسته نیست به اعتقاد 1 میلیارد انسان توهین کنین به جای توهین از نقد منطقی و منصفانه استفاده کنید طنز فاخر هم میتواند بخنداند و هم معنایی عمیق را در خود بگنجاند متا سفانه بزرگترین مشکل سرزمین ما دقیقا همین عمیلیست که شما انجام میدهید (احترام قایل نشدن برای نظر وعقیده ی سایرین وتوهین وتخریب) امیدوارم موفق باشید.

    لایک

  8. وای به حال ملت و مملکت ما كه دانشجويش تو باشی و » ضد » را » زد » بنويسی !!
    نميدانم بايد مباهات كنم يا متاسف باشم 😦

    لایک

    • دوست خوبم نوشتن زد به جای ضد یا فعلن به جای فعلا» و یا حتا به جای حتی برای اینه که وقتی زبان ع ر ب ی زبان پارسی رو تحریف میکنه ما هم زبان ع ر ب ی رو اینجوری تحریف میکنیم!
      ای روند در کتاب های بسیاری از نویسندگان دیده میشه.

      لایک

  9. خنده بر هر درد بی درمان دواست!
    با مراجعه به کتاب های حدیث و تاریخ اسلام و خواندن یاوه های اسلامی هم شاد باشید هم پی به مهملات اسلامی ببرید.
    همچنین با مهملات محمد بن عبدالله در کتاب قرآن و حدیث در تصویر بیشتر آشنا شوید.

    لایک

  10. منم كتاباتونو دانلود ميكنم .اما ميبرمشون تو دانشگاه با استاد و دانشجوها كلي به اين دري وريا ميخنديم.
    هم به اين كتاباي مسخرتون هم به كاري كه ميكنيد.آخه كلنگا الان تو عصر ارتباطات كي با اين مزخرفات تحت تاثير قرار ميگيره.اون امريكا و اسراءيل دارن جر ميدن خودشونو با هزار جور فيلم پورنو اكشن و چيزاي ديگه اوضاشون اينه .مثلا با خوندن كتاباي اون اكبر گنجي بي سواد ميخوان از دين خارج بشن يا زده بشن اگر واقعا كسي با مزخرفات گنجي و سازگارا و بقيه اي دوستان طنز نطنز ميخوان زد دين بشن يا از دين خارج بشن .از اول برن دنبال بازيشون خيلي بهتره.

    لایک

    • همین که حکومت اسلامی آخوندی جزو دشمنان اینترنت و بزرگ ترین سانسورچی دنیا معرفی می شود، نشان می دهد ادعاهای امثال تو کاملا پوچ و مبتنی بر واکنش های هیستریک نسبت به آگاه شدن مردم می باشد چون کاری از دست تان در این زمینه بر نمی آید. وگرنه اگر این کتاب ها مسخره و مایه ی خنده است، فیلترینگ و سانسور و پارازیت و پلیس سایبر و افسر جنگ نرم و شورای عالی مجازی و دیگر تلاش های بی نتیجه شما طلبه ها و جوجه بسیجی های 7000 تومنی برای چیست؟!
      دلیلش کاملا مشخص است، ترس آشکار حکومت از شبکه های اجتماعی و دسترسی آزاد به اخبار روز و اطلاعات بدون سانسور. بویژه آگاه شدن مردم نسبت به مهملات اسلامی و اینکه جوانان با مطالعه و بدست آوردن آگاهی روز به روز بیشتر با چهره ی کثیف اسلام و یاوه های قرآن و فرقه ی واپسگرای شیعه آشنا می شوند و دیگر زیر بار اراجیف اسلامی حکومت نمی روند.
      امثال تو هم که هنوز در خرافات و چاه فاضلاب جمکران سیر می کنید و مغزتان با یاوه های اسلامی 1400 سال پیش شستشو شده، نباید ادعای عصر ارتباطات کنید چون همین اینترنت و شبکه های اجتماعی و کتاب های روشنگرانه، دشمن شماره یک دیکتاتوری دینی شماست. شما باید همچنان در عصر شتر سیر کنید و در حجره های اسلامی تان با همفکرانتان در باب بول و غائط و احکام بیت الخلاء گفتگو کنید و به عقب ماندگی خودتان بخندید 🙂 و باز هم بخندید به اینکه هر روز شمار بیشتری با مطالعه این کتاب ها درحال آگاه شدن هستند و هیچ کاری از دست شما بر نمی آید.

      لایک

    • اولا که برو اون کتابچه قران مسخره را بخون و بخند به خریت خودت و ملیونها نفر دیگه تو مملکت مصیبت زده ایران
      ثانیا باید رید به این دین اسلام که ستونش به باد شکمی فرو میریزه

      لایک

  11. khili ba hal bod.daste shoma dard nakone.

    لایک

  12. Kahrizak.prisoner@hotmail.com زندانی کهریزک
    واقعا لذت بردم در دستتان بوسه میزنم موفق باشید

    لایک

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.