دانلود کتاب ممنوعه وارث ملک کیان

کتاب «وارث ملک کیان» نوشته «دکتر حمید خواجه نصیری» (پرند)

ملایان قلاش و شیخان اوباش در مورد گذران زندگی نکبت بارشان سه مرحله مهم را مشخص و معلوم داشته اند:

نخست کودکی و پیش از در آوردن ریش که به هر عملی از قبیل گدایی، قوادی، مطربی، جلق زنی و لواط دادن دست می یازند. سپس دوره جوانی تا مرز چهل سالگی که اعمال مهمشان بیشتر متعه آوردن و پیرزنان در تصرف داشتن و مال یتیمان بر خود مباح کردن و غمازی و شراب پنهان نوشیدن و طعام به حرام خوردن و با رندان هم حجره شدن و کنکان و مفعولان مبادله نمودن و فالگیری … و بالاخره رسیدن به مرحله سوم و آن خمس و زکات مفت بر خود روا داشتن و عوام فریبی به درجه اولی رساندن و از گرده خلق سواری گرفتن.

دانلود کتاب «وارث ملک کیان» نوشته «دکتر حمید خواجه نصیری» (پرند)

varese-molke-kian

7 پاسخ

  1. بسیار علاقمند هستم این کتاب را مطالعه کنم واز شما ممنون

    لایک

  2. این نسخه ناقص است و صد صفحه وسط کتاب نیست

    لایک

  3. کتاب عالی ای بود اما حیف که از ص 169 تا 252 رو نداشت، از هر سایتی هم که دانلود کردم همینجوری بود

    لایک

  4. بسم الله وبالله وآل رسول الله….مهم نیست مهدی بیاید یا نه… باشد یا نه….متاسفانه بنده هم آخوندم (پس از همین ابتدا بباریدآنچه میخواهید)هم دکترای روابط بین الملل دارم …آنچه میدانم اینست که به بهشت جمشیدی باورمندم ودوزخ را برزخ اندیشه میبینم…آیا مهم است که پیامبر این دین چه کاره بوده در نفس خویش یا بودا سلام الله یا زرتشت که درود ایرانی وانیرانی برو باد …هرگز..اینها چه بر حق یانه…چه بر وجود ویا نه..ولو هذا اساطیر الاولین… وساخته بشر پیشینی..کج اندیشی وگرانباری است اگر آنرا فریبی از سوی پدران خویش برشمریم..اراده مبتنی بر شر بهنگام نوگونگی از میان میرود که اگر شاه آفرین امرته وخورتات نیز نباشدگواه بداندیشی آدمیان نخواهد شد…نماز ستون دین من نیست سقراط ستون فقرات فکر من است….به غزه می اندیشم وبه لبنان که اکنون مرزهای ایران نو هخامنشی در آنجا تعریف میشودولو به سیاق شیعی…(شمارا به آدمیت آدم ابوالبشر یکبار دیگر به عنایت.. سیاهه بالا را بخوانید)واز آنها هزاران بار بیشتر هریس وورزقان (که نمیدانم دولت محترم با رویش گل سرما چه گلی به سر ایشان زده وما چه گلی به سر خودمان بریزیم) قبله ما گل سرخ… وشعار ما تصور کن اگه حتی تصور کردنش سخته.. است برای دوباره میسازمت وطن…دست هر مرد وپای هر نامردی را بوسه خواهم داد چه باک… اگر به ارتجاع متهم شویم یا نابخردی ویا بی دینی …وخدای رحمت کناد که میگفتندی: تو بدم بمیر وبدم…مکتب شورش.. رضاشاه سوادکوهی و خمینی هندی وکوروش پارسی ومحمد عرب نمیشناسد یا اولوالالباب…داستان بابک ومعتصم زیبا..گنجی وعالیجنابان رنگی درست…انقلاب مخملی برژینسکی قشنگ..اینها نسخه پیچی نیست …پیچیدن نسخه ایران ماست…. به خزان نوبهارعربی هم خواهیم رسید اندکی صبر که شب نزدیک است…

    لایک

    • کار نیکو کردن به زبان دراز نیست بلکه به عمل است که در آخوند جماعت نیست. البته از شما چه پنهان برای پر کردن عبای خود تلاش بسیار نمودند از جمله همین دزدی از بانک که البته به قول سردسته دزدها – علی قلی خامنه ای – همچین مشکل بزرگی هم نبود که کش پیدا کند چون خود ایشان دستور خالی کردن بانک را احتمالا جهت رنگ آمیزی (!) صادر نمودند. بگذریم البته شما هم شاگرد خوبی در مسلک آخوندی بودید که نمونه جملات شما در بالا نه تنها بیانگر فن شریف در استفاده از سفسطه است که ترقی حوزه از خمینی تا خامنه ای در استفاده از زبان فارسی را نیز گویاست. اگر جملات خود را با کلام نیمه پارسی خمینی مقایسه کنید به پیشرفته ادبی خود البته پی میبرد. «تبارکله»! ما هم آخرش عربی یاد نگرفتیم که نگرفتیم! به امید بیرون راندن نا ایرانیان عرب پرست از اریکه قدرت در ایران.

      لایک

  5. با سلام مجدد به نویسنده بسیار بسیار محترم و شجاع این کتاب. لازم به تذکر به اقای منتظری در اعتراض به این کتاب باید به اطلاع ایشان برسانم که پدربزرگی دارم نزدیک به 100 سال و ایشان در مورد ماجرای سقاخانه که روباه پیر عامل ان بود و در این کتاب به خوبی به ان اشاره شد چندین سال قبل این ماجرا را برای من بازگو کردند که صحبت های پدربزرگم کاملا با جملات کتاب مطابقت دارند. و صدها موارد دیگر در مورد این جانورهای دوپا.

    لایک

  6. از کتاب بسیار عالی تان سپاسگزارم. خوشحال می شوم از شما کتاب های بیشتری در این سایت گذاشته شود. باز هم به خاطر روشنگری هایتان کمال سپاس را دارم.

    لایک

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.