دانلود کتاب ممنوعه قرآن و حدیث در تصویر

کتاب «قرآن و حدیث در تصویر» نوشته «عبدالله عزیز» ترجمه «دکتر مسعود انصاری»

با توجه به اینکه بسیاری از غربی ها اسلام را پذیرش کرده اند، بایسته است که آنها تمام آموزش های اسلامی را نیز بدانند و بپذیرند. برای این کار، تمام مسلمانان باید به آنچه که در قرآن و حدیث آمده، ایمان بیاورند و آنها را مورد عمل قرار دهند. مسلمانان باید بدانند که نادیده گرفتن هر یک از اصول، احکام و آموزش های اسلامی، برگشتگی از دین بشمار می رود و مجازات چنین گناهی بسیار شدید و مرگ است. باشد که تمام مسلمانان آنچه را که به عنوان وحی در قرآن آمده است، بخوانند و به آن عمل کنند.

دانلود کتاب «قرآن و حدیث در تصویر» نوشته «عبدالله عزیز» ترجمه «دکتر مسعود انصاری»

ghoran-va-hadis-dar-tasvir

16 پاسخ

  1. درود و هزاران سپاس بابت اینهمه زحمتی که بابت روشن کردن اذهان و افکار ملت ایران میکشید! خدا ازتون راضی و بهتان پاداش عطا کنه!

    لایک

  2. درود.مدتی است کتاب جدیدی نذاشتین یا اینکه درخانه نمیذارین.یک جایی بذارین باتیتر((نو)) که هرچندمدتی کتابهای تازه ترتون اونجا بذارین .سپاس.به امید آگاهی تک تک افرادایرانی .

    لایک

  3. بسيار جالب ، با تشكر اميدوارم مذهبيها بدون تعصب بخونن

    لایک

  4. با درود خدمت همه ی دوستان
    یک خواهشی از مسئول سایت داشتم اگر از این به بعد امکان دارد از تاریخ ایرانی به جای هر تازیخ غیر ایرانی استفاده کنید مانند 7036 اریایی میترایی که مصادف است با2014 مسیحی و 1391 عربی
    با تشکر به امید ازادی دگر اندیش

    لایک

    • دمت گرم عجب پیشنهاد اصیل و ایرانی ای دادی! پاینده ایران! دنیا و تمام ادیانش فدای ایران!

      لایک

  5. اگر چشمتان را خوب باز كنيد ميبينيد پس از 1400 سال عربها با روش و تكنولوژي غرب خود را به شكل ادم در اوردند اما بيچاره مردم ما همچنان در خرافاتي كه عربها اختراع كردند ميلوليم مثل كرم و همچنان مثل عرب جاهليت فكر ميكنيم و هزاران داستان بي سرو ته براي خود ساخته ايم جالب است كه به همه آن اعتقاد داريم و به ان عمل ميكنيم اي خاك بر سر ما كه از بلنداي مكنت به خاك ذلت نشسته ايم پس از 1400 سال تازه شده ايم عرب جاهل احمق !!…….

    لایک

  6. ای تیره رای به میان نیکی برگرد تا خدا با تو گردد

    لایک

  7. مرسی از لطف شما.اگه سایت هایی رو میشناسید که کتابهای بیشتری برای دانلود دارند معرفی کنید.بازم ممنون

    لایک

  8. با کاوه موافقم
    باور کردن این مسائل،شوخی نابجایی بیش نیست!

    لایک

  9. آیا واقعا بعضی از این ها را باور میکنید ؟
    من هیچ گاه قبول نمی کنم که عیسی گفته باشد من پسر خدا هستم .
    و من هیچ گاه قبول نمی کنم کسی از بنی اسرائیل با خدا کشتی گرفته باشد .
    و من هیچ گاه قبول نمی کنم زرتشت آتش را پرستیده باشد .
    و من هیچ گاه قبول نمی کنم که محمد سرش شپش داشته .
    شما باور میکنید ؟

    لایک

    • ولی باور میکنم که در برابر چشمان وی ۷۰۰ اسیر یهودی را گردن زدند ، و همان شب با دختر رییس قبیله بنی نصیر به زور نزدیکی کرد

      پسندیده شده توسط 1 نفر

      • کاملن درسته! من به بقیه اش کاری ندارم ولی شپش داشتن سر ممد و دیگر اعراب سوسک خور رو به حکم عقل و منطق قبول دارم! در کتاب عایشه بعد از پیامبر امده که بعضی از اعراب در تمام مدت عمر و در درازای زندگی خود حتا یکبار هم درست و حسابی به گرمابه یا حمام نمی رفتند و تن خود را نمی شستند واز اینرو بوی بد میدادند، خوب نتیجه این کار انهم در گرمای سگ کش عربستان غیر از بیماری و تولید شپش چه می تواند باشد!؟؟؟

        لایک

  10. سپاسگزارم…..منتظر کتاب های جدید هستیم
    خدا اجرتون بده.. مرسی…..بازم مرسی

    لایک

  11. سلام و خسه نباشید
    واقعا دستون درد نکنه
    من تقریبا همه کتابارو دانلود کردم
    خودم نزدیک 5 ساله که دیگه قران و محمدو … فبول ندارم امیدوارم همه ایرانیا به این نتیجه برسن

    بازم ممنون

    لایک

  12. وای وای دستت درد نکنه
    مردم از خنده :دی

    لایک

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.