دانلود جلد اول کتاب ممنوعه سرکوب و کشتار دگراندیشان مذهبی در ایران

کتاب «سرکوب و کشتار دگراندیشان مذهبی در ایران» جلد اول نوشته «سهراب نیکو صفت»

از صفویه تا انقلاب اسلامی

در جوامعی مانند ایران که دین اکثریت به دین رسمی حکومتی بدل و روحانیت دین رسمی در قدرت سیاسی سهیم می شود، دولت ها خواسته یا ناخواسته به همکاری با دستگاه های روحانی برخاسته و نهادهای حکومتی، قضایی و فرهنگی را به ابزار سرکوب پیروان مذاهب اقلیت بدل می کنند. دوران صفویه مذهب شیعه دوازده امامی به مذهب رسمی کشور بدل شد و سرکوب اقلیت های دینی دامن مسلمانان غیر شیعه حتی شیعیان غیره دوازده امامی را نیز گرفت. ادیانی که خود را تنها دین بر حق و تنها مذهب حقه تعریف می کنند همچون صاحبان ایدئولوژی های تمامیت خواه که ادعای در دست داشتن مالکیت انحصاری حقیقت و نمایندگی ضرورت های تاریخی را یدک می کشند، با دگراندیشان مدارا نمی کنند. یهودیانی که خود را قوم برگزیده یهوه می دانند، مسیحیانی که می پندارند رهبری دینی جامعه بشری از پسر خدا به پطرس حواری و از او به پاپ به ارث رسیده است، مسلمانانی که محمد را آخرین فرستاده خدا تصور کرده و مسلمان کردن همه مردم جهان را با تبلیغ و جنگ مقدس وظیفه مذهبی خود تصور می کنند، همه مکاتب و ادیانی که ادعای مالکیت «تنها حقیقت مطلق» و در انحصار داشتن «تنها راه رستگاری» را در ذهن داشته و ارشاد و هدایت داوطلبانه یا اجباری مردمان را به رستگاری و بهشت موعود وظیفه تاریخی یا مذهبی خود تلقی می کنند، دگراندیشی را تحمل نمی کنند.

دانلود کتاب «سرکوب و کشتار دگراندیشان مذهبی در ایران» جلد اول نوشته «سهراب نیکو صفت»

9 پاسخ

  1. تقدیر و قدردانی میکنم از شما بخاطر اگاه سازیتون با این کتابهای واقعا عالی

    لایک

  2. کمتر از این مزخرفات به خورد مردم بیچاره بدین. کتاب اسلام شناسی گلدزیهر مدتهاست که بی اعتبار شده. جواب تمام مطالبش داده شده، و دیگه نگرانی نسبت به اون وجود نداره. برای همین خود سایتهای جمهوری اسلامی اون رو برای دانلود آزاد گذاشتن. به سایت کتابناک مراجعه کنید که یه سایت رسمی در ایرانه و کیفیتش هم از همه بهتره

    لایک

  3. ممنوعهء عزيز از بابت اين كتاب از شما و از آقاى سهراب نيكو صفت نويسندهء دانشمند آن سپاسگزارم.

    لایک

  4. درود ممنوعه
    یک سوال
    من به پیامبر اعتقاد دارم زیرا:
    1قرآن رو نوشته (چه از خودش نوشته باشه و یا خدا بهش رسونده باشه )مگه اینکه سندی باشه که قران متعلق به پیامبر(محمد)نیست
    و اما سوال
    اگر محمد یک فرد عادی بوده پس برای معادلات ریاضی قران چه دلیلی میتونید داشته باشید؟
    معادلاتی که کامپیوتر امروزی از انجامشون عاجزه چه برسه به مغز یه انسان معموای به قول شما حوس باز و هرزه
    بهترین دلیل وجود خدا و پیامبر قرانه و بهترین دلیل اثبات قران معادلات ریاضی

    خواهشن دیدگاهتو راجع به این بگو

    لایک

    • این داستان بافی ها مبنی بر وجود معجزات ریاضی در قرآن، ادعاهای کاملا پوچ و بی اساسی هستند که مهمل بودن آنها مدتهاست اثبات شده. نمونه اش معجزه عدد 19 که توسط رشاد خلیفه ادعا شد اما پس از اینکه یاوه بودن سخنانش اثبات شد به دست خود مسلمانان کشته شد 🙂
      و همچنین ردیه های دیگر بر اینگونه ادعاهای واهی:
      رد معجزات عددی قرآن و نهج البلاغه
      +
      رد معجزه زوجیت در جانداران
      +
      رد معجزه عدد 19 و ماجرای رشاد خلیفه
      +
      رد ادهاعای مربوط معجزات علمی قرآن
      حالا جنابالی به این پرسش ها پاسخ دهید که اگر قرآن دارای معادلات ریاضی! و معجرات عددی! و مفاهیم علمی است! چرا تابحال هیچ کشف علمی در میان جوامع مسلمان انجام نشده؟ چرا مسلمانان اول صبر می کنند یک کشف علمی در دنیا رخ دهد سپس آنرا به قرآن نسبت می دهند و خودشان در کشف آنها پیش قدم نمی شوند؟! خود جنابالی که ادعا می کنید مسلمان هستید و حتما بارها و بارها قرآن خوانده اید چرا تابحال کشف علمی از آن استخراج نکرده اید؟ پاسخ کاملا روشن است. در قرآن چیزی جز داستان های خرافی و کپی شده از ادیان سامی دیگر به اضافه دستورات قتل و کشتار و تجاوز و دست و پا بریدن چیز دیگری وجود ندارد.
      و نکته خنده دارتر اینجاست که مسلمانان مدام ادعای وجود علم و دانش در قرآن می کنند، ولی در عمل از حوزه های به اصطلاح علمیه که صبح تا شب قرآن تدریس می شود، چیزی جر توضیح المسائل در باب مستراح و احکام بول و غائط و جماع تولید نمی شود.

      لایک

  5. چرا فایلهارو تو مدیا فایر آپلود نمی کنید؟
    به نظرم خیلی بهترهههههههه

    لایک

  6. لطفا این کتاب را شیر کنید
    کتاب ممنوعه درسهایی درباره اسلام نوشته ایگناتس گلدزیهر
    برای اولین بار در اینترنت : کتاب ممنوعه و نایاب درسهایی درباره اسلام نوشته ایگناتس گلدزیهر شرق شناس بزرگ که به عنوان بنیانگذار اسلامشناسی انتقادی شناخته میشود
    و هنوز نظرات جنجالی او پیرامون اعتبار حدیث و تاریخ اسلامی مورد بحث و نظر در محافل آکادمیک اسلامشناسی است. این کتاب پیش از انقلاب توسط دکتر علینقی منزوی به فارسی ترجمه شده است. نسخه pdf به حجم 18.5 مگابایت.

    Click to access 1337511966.pdf

    لایک

  7. با درود،
    با سپاس از شما براى به اشتراك گذاشتن اين كتاب، خواهشمندم اگر به كتاب «مقدمه اى بر كشتار دگرانديشان در ايران» نوشته ى مسعود نقره كار دسترسى داريد، آن را هم به اشتراك بگذاريد:

    http://www.asar.name/2000/08/blog-post_02.html

    لایک

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.