دانلود کتاب ممنوعه عایشه بعد از پیغمبر

کتاب «عایشه بعد از پیغمبر» نوشته «کورت فریشلر» ترجمه «ذبیح الله منصوری»

«عایشه» در سن شش یا هفت سالگی به محمد داده شد و محمد زمانیکه عایشه نه سال داشت با او نزدیکی کرد. در کتاب صحیح بخاری از عایشه نقل شده که محمد به من گفت:«تو دو بار قبل از اینکه من با تو ازدواج کنم در رویاهای من ظهور کرده بودی. من فرشته‌ای را دیدم که ترا در تکه‌ای لباس ابریشمی حمل می‌کرد، من به او گفتم، لباسش را در بیاور و او را نگاه دار، او تو بودی. به خود گفتم اگر این از طرف الله ‌است، پس این لخت شدن عایشه باید واقعا اتفاق بیافتند.»

دانلود کتاب «عایشه بعد از پیغمبر» نوشته «کورت فریشلر» ترجمه «ذبیح الله منصوری»

ayesheh-baad-az-peighambar

20 پاسخ

  1. تو همون چند صفحه اول که خوندم متوجه شدم تقریبا یک و نیم صفحه از کتاب حذف شده و نیست (ص 6 و 7) و بعد از اون لحن کتاب کمی تغییر میکنه، مثلا تا قبل از اون صفحه جلوی محمد امین گاها، «(ص)» گذاشته نشده ولی از صفحه 8 «(ص)» جلوی تمام محمدها دیده میشه!

    لایک

  2. بسیار عالی

    لایک

  3. وقت شما بخير
    كاش مى شد اين كتاب ها رو تو ايفون و گالكسى هم دانلودشون كرد.

    لایک

  4. in Mohammed che haraam zaadah bood ke az 7 saalh ham drigh nkard !!!! hhhhhh

    لایک

  5. سلام
    در صورت امکان کتاب فصل مطرح نیست از لیلا کسری را در سایت قرار دهید.
    ممنون و سلام

    لایک

  6. salam khaste nabashid!!! man nemitoonam ketabetoon ro download konam, bedoone filter shekan ham filter hastesh. chejoori mitoonam in ketab ro be dast biaram, lotfan rahnamayim konid moteshakeram

    پسندیده شده توسط 1 نفر

  7. این رو ببین میگه اسلام کاملترین دینه اگه اسلام واقعی و میخوای ببینی برو افغانستان پیش طالبان

    لایک

  8. با یک دنیا سپاس از تو دوست عزیز که این کتابها را در دسترس ما قرار داده ای تا آنها را دانلود کرده و بخوانیم. سرافراز و پیروز باشی.

    لایک

  9. کتاب هایی که اینجا هستند رو بخون بعد ببین از چی ایراد میگیرن

    لایک

  10. دین اسلام کاملترین دینه!!

    اگه اشکالی وجود داره از خودمونه نه از دین!!

    لایک

    • دین اسلام ساخته محمده نه خدا. دین زور و شمشیر . در قران هم محمد تاکید کرده. برو فارسی قران و بخون پسر

      لایک

  11. از نظر من بهترین راه مبارزه با دشمن شناسایی جنگ افزار اوست
    جنگ افزار این رژیم کم فهمی و کج فهمی مردم می باشد که البته انسان بدون آموزش کم فهم خواهد بود و انسان کم فهم را با آموزشهای نادرست می توان به انسان کج فهم نیز تبدیل کرد، در نتیجه بهترین راه مبارزه آموزش می باشد.
    متاسفانه بسیاری از کسانی که خواستار آزادی در ایران می باشند مثل طرفداران آقای موسوی و برخی از روانشناسان ایرانی و … هنوز مشکل اعتقادی خود را اصلاح نکردند.
    از نظر من همین که ما تفکرمان را(مخصوصا نسبت به اسلام) اصلاح كنیم همه چیز به بصورت منطقی درست میشود، در واقع وقتی زهر نادانی است پادزهر دانایی می باشد و اگر مقدار این پادزهر به اندازه كافی باشد بهبود حاصل می شود، و ديگر نيازی به مبارزه تن به تن با نادانان قوی هيکل نداریم.

    لایک

    • انسان کم فهم را با آموزشهای نادرست می توان به انسان کج فهم نیز تبدیل کرد، .. کاملا با شما موافقم مخصوصا تو این جمله

      لایک

  12. با سلام

    کتاب هاتون بسیار عالیه
    به امید روزی که سایه جهل از سرزمین زیبای ایران زدوده بشه
    موفق باشید

    لایک

  13. بسیار عالی بود متشکریم

    لایک

  14. متشکرم

    لایک

  15. با سپاس و درود بخاطر دانلود کتاب

    لایک

  16. با سلام بخاطر دانلود كتاب متشكريم

    لایک

  17. به کوروش گفت: کوروش ، شاه شاهان
    شهنشاه بزرگ ملک ایران
    وطن را چون تو ما غمخوار هستیم
    بخواب آسوده ، ما بیدار هستیم
    چو بشنید این سخن کوروش به پا خواست
    نظر افکند آنی بر چپ و راست
    که بیند لحظه ای حال وطن چیست
    ببیند آن یل صاحب سخن کیست
    به پشت شه امیران کله پوش
    به گرداگرد قبرش گوش تا گوش
    چو کوروش دید برق جامه هاشان
    مزین دید روی شانه هاشان
    هزاران تاج و یک دنیا ستاره
    نماندش حاجت هیچ استخاره
    به کنجی شاه ایران را صدا کرد

    ادامه در وبلاگم

    لایک

  18. آقا ماشاالله به این پشت کار درود بر شما وقتت به خیر و خوشی همیشه در پناه آزادی داداش خوبی چطوری مرد فرهنگی وردپرس درود بر شما واقعا خسته نباشی داداش اولین کتابی که از ذبیح الله منصوری خوندم خداوند المکوت این کتاب افراط گرایی مذهبی بود البته اهل فن ترجمه های روانشاد منصوری رو قبول ندارن چون بر این باورند که بار ترجمه را خیلی پر و بال می دهد ولی به اعتقاد من خیلی از نسل اولی ها به واسطه ی همین روانشاد کتاب خوان شدن از جمله خود من خیلی به شما احترام می گذارم و آرزومند بهترینها برای شما هستم.
    شبهایت به شادی روزهایت در پناه آزادی
    24-11-1387

    لایک

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.