دانلود کتاب ممنوعه نقد قرآن

کتاب «نقد قرآن» نوشته «دکتر سها»

قرآن به چندین روش مانع ایجاد عدالت در جامعه ی بشری می شود که مهمترین آنان نظام طبقاتی انسان در اسلام است. این طبقه بندی به ترتیب برتری عبارتند از: 1- مرد آزاد مسلمان 2- زن آزاد مسلمان 3- برده ی مسلمان 4- غیر مسلمانان. این طبقات از حقوق بشدت متفاوتی برخوردارند. همچنین اسلام با اساسی ترین حقوق بشر بشدت مخالف است بنابراین قرآن تصویری ناقص و معوج از انسان ارایه می دهد و بزرگترین مانع عدالت، آزادی، پیشرفت و توسعه و حقوق بشر است.  در تاریخ شناخته شده ی بشری، بزرگترین تحریف در اخلاق، مربوط به قرآن است. قرآن اخلاق انسانی را به اخلاق طبقاتی تبدیل کرده است یعنی اخلاق بر حسب ارزش متفاوت انسانها، متفاوت می شود و اصول اخلاقی را از کلیت و جهانشمول بودن انداخته است. مهمترین بخش این انحراف مربوط به نابود کردن اخلاق در مورد غیر مسلمانان، بردگان و زنان است. به تعبیر دیگر اخلاق در مورد مردان آزاد مسلمان تقریبا انسانی است ولی در مورد غیر مسلمانان، غیر انسانی یا ضد اخلاق است. برای نمونه در حالیکه تجاوز جنسی به زن آزاد بد است تجاوز جنسی به زنان اسیر خوب است. اخلاق قرآن متکی به ترس از جهنم است. یعنی اخلاق ارزشمند انسانی که هر انسان نه بخاطر ترس و نه بخاطر منفعت بلکه بخاطر انسان بودن خودش و همنوعانش انجام می دهد را از بین برده است. بعد از ترس، اخلاق قرآن متکی بر طمع بهشت و شراب و حوری است. مسلمان کار اخلاقی را بخاطر ارزشمند بودن و انسانی بودن آن انجام نمی دهد بلکه انجام می دهد تا به جهنم نرود و دائما با دختران زیباروی بهشتی عمل جنسی انجام دهد. قرآن برای غیر مسلمانان حق حیات قائل نیست یعنی بر روی کره ی زمین حتی یک نفر کافر نباید زندگی کند و هیچ یهودی و مسیحی و ناباور حق زندگی آزاد و مستقل ندارد. مسلمانان باید با آنان بجنگند تا باقیمانده ی آنان با ذلت و خواری و با از دست دادن بخش مهمی از حقوق انسانی شان تحت حکومت اسلامی زندگی کنند و در این جنگهای مسلمان سازی تمام اموال و نوامیس غیر مسلمانان به مالکیت مسلمانان در می آید. قرآن موجب نفرت و جنگ جاودانه ی بین مسلمانان و غیر مسلمانان شده است و به حق باید گفت که محمد جنایتکارترین فرد و قرآن جنایتکارانه ترین کتاب تاریخ بشری است چون قتل عام و دزدی و تجاوز جنسی و برده گیری را جاودانه کرده اند.

دانلود کتاب «نقد قرآن» نوشته «دکتر سها»

Naghde Quran

 

27 پاسخ

  1. بسیار عالی بود

    لایک

  2. چقدر من لذت میبرم وقتی این کتاب هارو می خونم ممنون

    لایک

  3. سلام خسته نباشید و ممنون از کار زیباتون.
    من همشونخوندم و زود برا اینکه جلو اساتید من حرفی بگم.تشکر خواست پایداریتون.زنده باشید وسلامت

    لایک

  4. من این کتاب رو خوندم جالب بود تشکر میکنم از نویسندش
    به امید روزی که همه روزی از جهل و خرافات رها بشن….

    لایک

  5. هر نوشته لیاقت خواندن رادارد.ولی من نمیدانم که چرا اکثر مسلمانان ومخصوصا ملایان مخالف اینند که بچه‌ها کتابهای ممنوعه یا به قول خود شان کتاب های کافران را بخوانند.من مخالف هرچیزیکه جبری باشد می‌باشم. حتا دین ومذهب!!تشکر از شما وسایت شما با این کتاب‌ها حداقل کاری که میشود کرد اینست که تابو ها وتوتم هارا بگشائیم وفکر بکنیم.اگر دینی مخالف فکر واندیشه بر ضد داشته های خودش است به این معنی است که ضعیف است وعقاید سخیفی دارد.ومیترسد بنیانش با افکار جدید از بین برود.هیچ اندیشه‌ای پایه های عقاید محکم وعالی وقوی را تا هنوز ویران نکرده وفقط عقایدی مجبور به حذف شدن است که نتواند به مخالفانش جواب درستی بدهد.

    لایک

  6. نقد محمد هم بگزارید از همین نویسنده

    لایک

  7. سلام کتاب نقد محمد دکتر سها هم بزارید – اینترنت را شخم زدم پیدا نکردم .
    توی این کتاب چند بار به این کتاب رفرنس داده میخوام بخونم
    ممنون

    لایک

  8. درود فراوان بر شما، لطفا در صورت امکان فایل پی دی اف کتاب بسیار بسیار نایاب «داستان ها و قصص قرآن» اثر «به اندیش» و زنده یاد «استاد رضا فاضلی» را برای دانلود در دسترس قرار بدید.

    لایک

  9. یکی از بهترین کتاب هایی که خوانده ام همین کتاب قران است که در ان کاملا اخلاق رعایت شده است و در ان هیچ گونه تناقضی وجود ندارد و هر انچه که بیان کردید به خاطر ناقص بودن علم بشری است اما حقوق بشری که گفتید ایا تحریم کردن یک کشور هم حقوق بشر است

    لایک

  10. درود بر شما
    چرا ویرایش دوم این کتاب را که خیلی وقت است در سایت ها موجود است را قرار نمیدهید و جایگزین این کتاب نمیکنید؟ در ویرایش دوم دکتر سها به برخی از نقدهای این کتاب پاسخ هم داده اند. لطفا این را برداشته و ویرایش دوم را قرار بدهید.

    لایک

  11. درود بر شما به عنوان یک دادارباور (خداباور بی دین)پس از خواندن این کتاب ارزشمند از دکتر سها،نقدی بر ایشان دارم و امیدوارم شما گردانندگان سایت این نقد بنده را که از طرف دو مسلک اگنوستیک گراها (شک گراها) و دئیسم گراها (دادارباورها یا خداباوران بی دین) مطرح است به گوش دکتر سها برسانید تا در چاپ بعدی این کتاب بسیار ارزشمند نقد قرآن،آن را اجرا بکنند و آن اینکهلطفا نتیجه گیری بودن یا نبودن خدا در آخر کتاب را بر عهده ی خود خوانندگان بگزارید و آن قسمت کتاب را تغییر دهید و بگویید نتیجه گیری با خودتان….
    چرا که بنده کل کتاب را خواندم و واقعا لذت فراوان بردم ولی وقتی به آخر کتاب رسیدم و دیدم جناب دکتر سها خودشان در مورد بود یا نبود خدا نتیجه گیری کردند،به حق به شدت تو ذوقم خورد..همین نتیجه گیری آخری که دکتر سها در کتاب کرده اند باعث شد بسیار از دوستان غیرمذهبی دلخور بشوند.حتما و حتما این مورد را به گوش جناب دکتر سها برسانید چرا که مخاطبان این کتاب ارزشمند نقد قرآن،تنها آتئیست ها نیستند بلکه شامل مسلمانان و مذهبیون و اگنوستیک گراها (شک گراها) و دئیسم گراها (دادارباورها یا خداباوران بی دین) هم میشود که خداباور هم هستند ولی دین اسلام را به کل رد میکنند و از سوی خدا نمی دانند.

    لایک

    • درود گرامی
      حقیقت اینه که خدا ساخته ذهن بشر هست شما باید سال ها تحقیق و مطالعه کنید تا یک اتئیست بشید….
      این بخاطر نادانی و کم اطلاعی شماست که یک خداباور هستید

      لایک

  12. با سلام
    سایت جالب و مفیدی است ممنون. جناب ممنوعه بنده با دکتر سها ارتباطی ندارم چنانچه شما به ایشان دسترسی دارید امکان دارد به ایشان بگویید اخیرا آخوندها اقدام به جوابیه هایی تحت عنوان پاسخ به شبهات دکتر سها در اینترنت و یا در تلویزیون پخش کرده اند شخصا خود چند نمونه از آن را دیده ام که پاسخهای فرد مذکور چندان هم مستدل و منطقی نبود. حتی دیده ام بعضی از دانشجویان مراکز دینی پایان نامه های خود را بر این اساس تنظیم میکنند. به نظرم کار بعدی ایشان میتواند نقدی بر نقد ان افراد باشد که کار بسیار ارزشمندی است و خیلی از جوانان و محققین را با نحوه استدلات آشنا میکند و در ضمن جواب خوبی است به این افراد. با تشکر

    لایک

  13. بجای اینهمه یاوه سرایی
    سوره ای مثل قرآن که الان همگان شهادت به معجزه بودنش بدن و گذشت زمان مدعیان را به دست و پا زدنهای اینچنینی دچار کنه و حتی یک ایراد علمی واقعی درش نباشه بیارین
    آخ از …

    لایک

  14. بسیار مستفیض شدیم،ممنون از سایتتون

    لایک

  15. واقعا باید از این سایت بسیار زیبا بابت کتاب های بسیار مفید که در جهت روشنفکری مردم هست بسیار متشکر بود
    درود بر ایرانی های اصیل با افکار پاک و بدور از سیاهی
    به امید فردایی نو و آزادی بی کران …

    لایک

  16. من اعتقاد دارم دیدگاه های مختلف خوبه و باعث پیشرفت می شه چه در قلب کتاب باشه چه بیان و..

    لایک

  17. بنده به عنوان پژوهشگر این کتاب را می خوانم و نقدی بر آن می نویسم اگر راست می گویید در آینده آن را منتشر کنید تا معلوم شود که حق چیست.

    لایک

  18. سلام ممنون از سایت خوبتون اگه لطف کنین کتاب انجیل شیطان پرستی اثر انتوان لاوی رو هم بذارید من خیلی بهش نیاز دارم حتما حتما بذارید جاش خالیه

    لایک

  19. درود

    میشه لطفن کتابی در مورد تناسخ بگذارید. هر جا میرم میگند این کتاب چند ساله اجازه چاپ نداره چون بر خلاف اسلامه. در اینترنت هم جستجو کردم اما متاسفانه چیزی دستگیرم نشد.

    بدرود

    لایک

  20. به نظر میرسه برای نظرات خودتون مستنداتی ارائه نکردین. فقط طرح تبلیغاتی و شعاری نظریه کفایت نمیکنه
    ایات زیادی در قران تاکید بر این داره که هر کس ایمان و عمل صالح داشته باشه به حیات پاک رهنمون میشه . میبینید که اصلا از بهشت وجهنم و دختر بازی و عملیات جنسی حرفی نمیزنه صحبت از زندگی پاک و حیات پاکیزه است.
    این موضوع مورد انکاره ؟

    لایک

    • به نظر میرسه برای نظرات خودتون مستنداتی ارائه نکردین. فقط طرح تبلیغاتی و شعاری نظریه کفایت نمیکنه

      شما هنوز کتاب را نخوانده از کجا و بر چه مبنایی نظر میدید که مستنداتی ارایه نشده؟! شما خیال می کنید خردگرایان، نویسندگان و منتقدان دین تروریست پرور اسلام هم مانند آخوندها و طلبه ها هستند که هر جفنگ به دور از دانش و منطق را به خورد شما مسلمانان مقلد و پامنبری می دهند؟! و هرجا هم که قافیه را تنگ می بینید، تاریخ و احادیث مکتوب خودتان را هم با انواع سفسته و مغلطه انکار می کنید.
      تمام کتاب ها و نقدهای ضد اسلامی، با استناد به قرآن و احادیث و تاریخ مکتوب اسلام نوشته شده. حالا اینکه امثال شما توان رویارویی با واقعیات دین تان و ذات سیاه اسلام را ندارید و منابع و مستندات ارایه شده در کتاب ها را نمی بینید، ناشی از ذهن دگم اسلامی تان است.

      ایات زیادی در قران تاکید بر این داره که هر کس ایمان و عمل صالح داشته باشه به حیات پاک رهنمون میشه . میبینید که اصلا از بهشت وجهنم و دختر بازی و عملیات جنسی حرفی نمیزنه صحبت از زندگی پاک و حیات پاکیزه است.

      ایمان و عمل صالح مورد نظر شما مسلمانان چیزی نیست جز قتل، غارت و کشتار دگراندیشان، فحاشی به مخالفان و ناباوران، تجاوز به مال و ناموس غیر مسلمانان به اسم مبارزه با کفر، بریدن سر و دست و پا، سنگسار، شلاق، ترویج دروغگویی (تقیه)، زنبارگی به شیوه پیغمبر و امامان تان (چند همسری، صیغه) و … و پاداش تمام این جنایت ها، رفتن به بهشت اسلامی و جفتگیری ابدی با حوریان نارپستان باکره است (سوره النبإ آیه 33).
      حالا اینکه امثال شما مسلمانان این واقعیات عینی را که هر روزه مردم در ایران و تمام کشورهای عقب مانده اسلامی می بینند انکار می کنید و سخن از زندگی پاک و حیات پاکیزه به سبک اسلامی!! می گویید، چیزی از سیاهی قرآن که مردم گرفتار شده در دست حکومت های واپسگرای اسلامی هر روز شاهد آن هستند، کم نمی کند.

      لایک

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.