دانلود کتاب ممنوعه سه مکتوب

کتاب «سه مکتوب» نوشته «میرزا آقاخان کرمانی» به کوشش و ویرایش «بهرام چوبینه»

میرزا آقاخان کرمانی، پر شورترین متفکر انقلابی یکصد و پنجاه سال اخیر ایران

در تاریخ ایران کمیاب نیستند کسانی که در قبال ضربات سنگین سرنوشت و بی عدالتی ها از اعماق وجود خود گستاخی و سرکشی نشان داده باشند. میرزا آقاخان کرمانی از جمله افرادیست که نه تنها زندگی آرامش به صورت ظاهر دستخوش تغییرات گشت، بلکه به سبب همان ضربات سنگین نامرادی ها و بی عدالتی ها، آنچنان مسیر زندگیش تغییر و تحول یافت که با هیچ معیار و مقیاسی قابل درک نیست.

دانلود کتاب «سه مکتوب» نوشته «میرزا آقاخان کرمانی» به کوشش و ویرایش «بهرام چوبینه»

se-maktoob3

7 پاسخ

  1. به جرات می توانم بگویم که جوانان امروز، هوشمندتر و عاقل تر از نسل اول انقلاب هستند/ راه تعالی فرهنگی و اجتماعی ایران به کمک شما عزیزان هموارتر خواهد شد.

    بنده به تازگی شروع به مطالعه سرنوشت ایران و هر آنچه که بر این ملت گذشته کرده ام امیدوارم بتوانم «تعصب» را ترک کنم و وقایع را با روشنگری بنگرم. تعصب چه به ایران باشد و یا به خارج و تعصب به آخوند یا تعصب به ملی گرا / همه گی زیان بار و ویرانگر است.

    لایک

  2. ريغ تو روحش ،كافر از دين مبين برگشته به استناد قرآن دائمي در آتش خواهد بود

    لایک

  3. ایکاش جوانان ایرانی وقت میذاشتند و این کتابها رو میخوندند

    لایک

    • جوانان ایرانی فعلا دنبال دلار سکه تتلو پرسپولیس استقلال اصلاح طلبان داخلی و صادراتی ساسی مانکن و از این دست ارجیف هستن + حسین پارتی.

      لایک

  4. خرم باد.
    دوست گرامی شما زحماتی میکشید و با دشمنان خونخوار و بد ذات و خود فروش مبارزه میکنید و هر بار که کامپیوتر رو روشن میکنید ده ها ایران پرست تربیت میکنید.
    30 سال پیش افرادی چون ما خیلی کم بود شاید از هر ده هزار نفر ایرانی تنها یک نفر به افق فکری ما نزدیک بود و یادتون هست که تا همین 5 سال پیش از هر پنج هزار نفر ایرانی شاید یکی پیدا میشد که بنده معنوی عرب و انگلیس نباشه. اما امروز باور کنید از هر پانصد نفر یکی مثل ماست و بدونید و امیدوار باشید که تا 5 سال دیگه از هر صد نفر 2 نفر مثل ما میشه. ما تازه داریم دوست رو از دشمن تشخیص میدیم.
    پس امیدوار باشید و بدونید که زحماتتون بی نتیجه نیست.
    جایی خوندم که از قول یکی نوشته بود آتش به خودی خود روشن نمیشه اما همین که روشن شد خودش مشتعل تر میشه.
    بدرود و پاینده ایران

    لایک

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.