دانلود کتاب ممنوعه پایان ایمان

کتاب «پایان ایمان» نوشته «سام هریس» ترجمه «بهمنیار»

پایان مذهب، آدمکشی و روزهای در پیش خرد

جهان از دیدگاه اسلام به دو بخش «خانه ی جنگ» و «بیت اسلام» تقسیم میشود و این لقب دومی باید روشن سازد که چه تعداد از مسلمانان باور دارند که تفاوت آنها با غیر هم دین ها، سرانجام گشوده و ذوب میشود. درحالیکه بدون شک برخی از مسلمانان میانه رو بوده و تصمیم به نادیده گرفتن جنگجویی غیرقابل فسخ دین خود دارند، اسلام دین کشورگشایی بوده و این موضوع غیرقابل انکاری است. تنها آینده ی قابل تصور برای مسلمانان بسیار مذهبی به عنوان مسلمان آینده ای است که همه ی کفار یا اسلام آورده، مقهور شده یا کشته شوند. آن ویژگی اسلام که بیشترین مشکل و دشواری را برای غیر مسلمانان به همراه داشته و روضه خوان های اسلام زحمت فراوانی برای پنهان ساختن آن میکشند، اصل جهاد است. جهاد، فراخوانی واضح برای تسخیر جهان است. آیات و احادیث بسیاری در اینباره میتوان یافت و اسلامگراها پیوسته به عنوان توجیه یورش به کفار و مرتدان به آنها استناد میکنند.

دانلود کتاب «پایان ایمان» نوشته «سام هریس» ترجمه «بهمنیار»

6 پاسخ

  1. درود برشما
    لطفا کتاب خدا دین وعلم دکترویکتوری را برای دانلود ایرانیان داخل کشور بگذارید.سپاس

    لایک

  2. ضمن تشکراز آرشیو فوق‌العاده شما لطفا پسورد این کتاب رو هم بگید

    لایک

  3. آیا راه ارتباطی با اداره کننده گان سایت وجود داره؟ از جمله ارسال کتب جدید؟

    لایک

    • کتابهایی را که تمایل دارید برای سایت ارسال نمایید، در یکی از سایتهای بارگذاری فایل مانند 4shared, mediafire, dropbox و غیره آپلود نموده و لینک دانلود آنرا در بخش دیدگاه ها بفرستید تا در نوبت های پیش رو در سایت قرار داده شوند.

      لایک

  4. درود و خسته نباشید.
    پس چرا کسی نظری نمیده؟؟؟؟؟؟؟
    مدتی بررسی کردم آیا علاقمندان کم شدند؟!

    لایک

    • درود دوست عزیز ، قرار نیست برای هر کتابی که درسایت آپلود شده نظری اعلام کرد ، اصل محتوای گروه هست و ضمن اینکه باید سایر شرایط رو در نظر بگیرید ، علاقه مندان به خردمندی و نقد کردن مذاهب با سرعتی غیر قابل تصور رو به افزایش هست و این سایت بدون شک از بهترین سایتهای منتشر کننده کتب خرداندیشی هست ، باشد که همگان در پناه خرد قرار بگیریم و به اندیشه ی انسانی ببالیم

      لایک

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.