دانلود کتاب ممنوعه قرآن، کلام محمد

کتاب «قرآن، کلام محمد» نوشته «دکتر لطف الله روزبهانی»

آیات مکی قرآن آیاتی هستند که محمد آنها را در مکه نوشته و صرفا رنگ و بوی اصلاحی و انسانی دارد که دقیقا برای جا افتادن زده و نوشته شده است، ولی آیات مدنی که در مدینه نوشته شده فقط رنگ و حال جنگ و غارت و گردن زدن دارد. حال، چطور میتوان باور داشت که الله متعادل در زمان کوتاهی که دستش از همه چیز کوتاه است حرف های خوب بزند، مردم را فریب دهد و وقتی هنوز فرستاده اش در مکه صاحب قدرت نشده، کلامش رنگ و بوی معصومیت و انسانیت دارد و وقتی که او را به مدینه می فرستد و صاحب قدرتش می کند، 180 درجه تغییر عقیده داده و تنها به خونریزی و غارت و مسایل سکسی می پردازد. با یک نگاه سطحی به قرآن دو نکته دستگیر خواننده می شود، اول اینکه در ابتدای کار تمام سوره ها طول و دراز بوده و این مربوط به زمانی است که محمد، حوصله و وقت زیادی داشته و کپی برداری او از فرامین زرتشت و یهودیت و مسیحیت، سر فرصت انجام میگرفته. هرچه به انتهای قرآن نزدیک تر می شویم، سوره ها محدود به چند آیه می شوند که بیشتر آنها تکراری است و به جنگ و خونریزی و غارت خلاصه می شود که نشان دهنده ته کشیدن مفروضات محمد است.

دانلود کتاب «قرآن، کلام محمد» نوشته «دکتر لطف الله روزبهانی»

45 پاسخ

  1. درود بر شما
    جای تاسف دارد که ایرانیان کتبی را که ملایان ممنوع کرده اند نمی خوانند
    تنها کتاب خواندن راه روشن را نمایان می کند

    لایک

  2. واقعا متأثر شدم از این دیدگاه شما که مثل پیامبرتون جز خونریزی و فحاشی کاری بلد نیستید.تورا به دینت قسم میدم کاری که ادیسون و نیوتن و ابن سینا و دیگر دانشمندان و مخترعین بزرگ کردن که بحال جامعه بشریت خدمت بزرگی کردن و امثال شما مثلا دینداران از این اخنراعات بدید شما کافران استفاده میکنید کدام پیامبر انجام داده؟چرا شما دینداران مثل زمان پیامبرانون از هر و گاری استفاده نمیکنید؟چرا از اختراعات کافران(بدیدشما)استفاده میکنید؟چرا زنی که روسری نمیپوشه مجازات میکنید؟چرا کسیکه در ماه رمضان چیزی میخوره مجازات میکنید؟و چرا های زیادی هست اینها فضولی شما دینداران نسبت به بقیه نیست؟اگه نیست پس چیه؟

    لایک

  3. من نظری ندارم. فقط دوست دارم بیشتر بدونم

    لایک

  4. تا زنده ام الله نام خدای من است….حتی برای احتیاط..این بهتر است که عبادت کنم و بعد از مرگم ببینم خدا نیست تا اینکه عبادت نکنم و بعداز مرگم ببینم که خدا هست

    لایک

    • سفسته شرط پاسکال
      (اگر آخرتی وجود داشته باشد شما ضرر میکنید و ما سود)
      اگر خدا وجود داشته باشد، هیچ دلیلی وجود ندارد که این خدا الله باشد چون فرض این استدلال مبنی بر نادانی کامل ما نسبت به قضیه خدا است. اعتقاد داشتن به یک خدا، از لحاظ قوانین احتمال کمک چندانی به خداپرستان نمیکند و فضای انتخاب در فرمول احتمال خدا، {خداهست، خدا نیست}، نیست بلکه به اینگونه است {خدا نیست، الله هست، یهوه هست، مسیح هست، اهورامزدا هست، زئوس هست، ساترن هست، میترا هست، هرا هست، ویشکا هست و…} و در هر حالت شانس برد خداباوران تنها یک واحد بیشتر از خداناباوران است.

      لایک

      • با درود بر شما.
        من آخر سخن تان را نخواهم پذیرفت!
        که فرموده اید خداباوران یک شانس بیشتر دارند!
        در احتمال (خدا هست ، خدا نیست) مجموع 100 درصد،
        اینطور باید در نظر گرفته شود:
        1. خدا نیست (50 درصد)
        2. خدا هست (الله ، یهوه ، زئوس ، میترا ، اهورامزدا ، مسیح ، ساترن ، ویشکا و..) در مجموع ، 50 درصد!
        یعنی اگر حداقل 100 خدا را در نظر بگیریم در جهان
        که هر کدام از ادیان، تعریف میکنند،
        احتمال برد خداباوران، نیم درصد است و احتمال برد خداناباوران 50 درصد!
        یعنی 100 برابر بیشتر!

        چون هیچ 2 خدا را در ادیان پیدا نمیکنید که باهم یکی باشند!
        یکی شراب را آزاد میکند و دیگری حرام..
        یکی گوشت خوک را حلال میکند و دیگری حرام..
        یکی شنبه را تعطیل رسمی اعلام میکند و دیگری جمعه و دیگری یکشنبه را!
        یکی حجاب را آزاد و دیگری اجباری میکند!
        حتی خیلی از خدایان، بهشت و جهنم نیز ندارند!
        و خیلی ها هم دیگران را نفی، و وعده عذاب «غیر خودی ها» را میدهند!
        و..
        و..
        و..
        لذا احتمال اینکه پیروان هر یک از این خدایان در آخرت (که همین «آخرت» هم در بسیاری از ادیان وجود ندارد) پیروز میدان باشند(!) بسیار کم و در حد صفر درصد است!

        لایک

    • الله و خداوند بزرگ شما غلط کرده که مرا آفریده در حالی که می دانست من فرمان از او نمی برم. این چگونه خدایی است که با دانستن اینکه من در دنیا گوش به دستورهایش نمی دهم مرا آفرید تا بعدها در جهنم به حساب من برسد؟ آیا چنین کسی حتا اگر انسان باشد به عنوان یک سادیستی شناخته نمی شود؟ جه رسد به کسی که ادعای خدایی دارد؟
      این خدای شما چنان احمق استکه به گفته احمق هایی مانند شما مرا به این علت فرصت زندگی داده تا دیگر من هیچ بهانه ای برای اینکه به جهنم نروم نداشته باشم و با اعمالم خداوند به من می فهماند که دیدی حق با من بود و باید به جهنم می رفتی؟ عجب خدای احمق و بیشعور و گاویست این الله و خداوندگار شما که مرا می آفریند که به من ثابت کند که بایستی به جهنم رفته و عذاب بکشم در حالیکه از روز اول می دانست من خطاکارم. خوشا به حال هر چی خر و قاطره که از الله شما و خدایتان با شعور ترند.

      لایک

      • فکر کنید، تا به حال چند بار شده که از شما
        خواسته شده جایی بروید یا کاری انجام دهید و شما احساس کردید مجبورید؟ شما مجبور نیستید. شما توانایی انتخاب کردن دارید. می‌توانید بگویید نه! آیا می‌دانید که کلمه‌ی «نه» می‌توانید یک جمله‌ی کامل باشد؟ ممکن است انتخاب کنید که به جای اینکه صریحا بگویید نه، مردمدارتر باشید و بگویید که انتخابتان چیز دیگری است، اما این انتخاب شماست.

        بله
        او میداند
        و با وجود دانستن اختیار شما را نگرفته است.
        همین الان تصمیم بگیر کاری را انجام دهی یا نه!
        او به آنچه میکنی علم دارد. به اختیار نو، به اراده تو و خواست تو.
        او به همه چیز علم دارد.
        آیا شایسته ستایش نیست؟!
        تو نام دیگری برایش بگذار! خدا نگو!!!!
        http://ketabrah.ir/go/b23888

        لایک

    • افرین معامله گر حاجی بازاری؟! آفرین منافع پرست سودا گر؟ بدبخت تو داری سر کی کلاه می‌گذاری؟ با 4 رکعت نماز عربی بلغور کردن طلب چی از خدا داری؟! بیچاره اگرم خدا پرستی خدا را بخاطر خودش بپرست نه وعده بهشت و جهنمش! اگر قرار باشه داعشی ها، جاعشی ها( امثال تو و اخوند ها) سران سعودی، اعراب وحشی جنایتکار مثل محمد و علی و فرزندان زنباره اشان و اختلاس گران. سرداران فاسد سپاه پارس خواران. مال مردم خوران. امثال خامنه ای ابنه ای، خاتمی ،احمد خاتمی، رفسنجانی، قالیباف دزد فاسد، و دیگر مسئولان فاسد دزد. باز جویان جنایتکار وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه به بهشت بروند همون بهتر که بریم جهنم پیش یک مشت زن و مرد ازاده که خدا را فقط قبول داشتند بخاطر خودش نه بهشتش!

      لایک

  5. شما کسانی هستید که کر و لال و گنگ هستید . شما بیماران بی علاج هستید. راستی شما کار و وظیفه ندارید که چسپیدید به دین و به قرآن شریف . فرض کنید همه حرف های شما درست است . آقا مارا به حال خودمان بگذارید . بروید شما را آیین تان و مارا همین اسلام بدرد نخور ما . اصلا به شما چی که قرآن شریف را کی نوشته است . آقا مگه شما فضول استید. شاید یکی از دلایل نزول قرآن کریم معلوم کردن فضول ها باشد .

    لایک

    • بخش اول افاضات جنابالی که تکرار فحاشی های قرآنی است که از تربیت قرآنی شما مسلمانان ناشی می شود و همین اثباتی است بر این مورد که آیات قرآن افرادی فحاش تربیت می کند و توهین به دگراندیشان در اسلام سفارش شده است.
      درباره بخش دوم که از نقد دین تان شاکی هستید و از برملا شدن ذات سیاه اسلام به هراس افتاده اید و دیگران را به فضولی متهم می کنید، باید گفته شود که اتفاقا این شما و دین تان است که به همه امورات زندگی ما کار دارید، قوانین بربری و بیابانی 1400 سال پیش را به ما تحمیل کرده اید، امر به معروف و نهی از منکر به راه انداخته اید و در خصوصی ترین امور زندگی مردم دخالت می کنید آیا فضولی در حریم خصوصی مردم نیست؟؟ اینکه قوانین وحشیانه مجازات اسلامی مانند دست و پا بریدن و سنگسار و شلاق و غیره که صدها سال است در کشورهای متمدن منسوخ شده را همچنان اجرا می کنید آیا نشان از بربریت شما اسلامگرایان نیست؟
      پس اینکه ما امروز یقه ی اسلام را چسبیده ایم برای همین فضولی های اسلام و قرآن و شما اسلامگرایان در جامعه و سیاست و زندگی شخصی ماست و صد البته تا زمانیکه اسلام و قرآن در حکومت و سیاست و جامعه ایران دخالت می کند و امثال جنابالی و قرآن شریف تان با امر به معروف و نهی از منکر در زندگی شخصی مردم فضولی می کنید، نه تنها شما را به حال خودتان رها نمی کنیم بلکه هر روز بیشتر و بیشتر پته ی دین سیاه و پلید اسلام را روی آب می ریزیم.

      لایک

    • و شما احمق هایی که با حماقت خود ایران را به 1400 سال پیش عقب رانده اید
      دیگر بس است، وفت نابودی و براندازی دین از روی کره زمین فرا رسیده
      به امید آن روز گرچه من شاید زنده نباشم

      لایک

      • خدا رو شکر که فهمیدی زنده نیستی
        چون این دین برگشتنی نیست
        و هر کس در این خاک دینی جز اسلام ناب محمدی را بخواهد کافر است و مرگش حلال
        وسلام علیکم و رحمت الله وبرکاتو

        لایک

        • خوبی وجود مسلمانان وحشی مثل تو که آموزه های خشونت بار و دگراندیش ستیز قرآن رو بخوبی فرا گرفته ای این است که کار ما را در شناساندن ذات پلید اسلام به همگان بسیار آسان تر می کند.
          مردم و خوانندگان کتاب ها با دیدن جانواران مغر شسته ای مثل تو که یادآور گروه های اسلامگرای تروریستی هستی، بیشتر آگاه میشوند که آموزه های اسلام و چرندیات خشونت پرور قرآن چگونه موجوداتی تربیت می کند که براحتی دگراندیشان را به کشتن تهدید می کنند. البته دوران جفتک پرانی شماها رو به پایان است و بزودی اسلام و قرآن و حکومت اسلامی که امثال تو را پرورش می دهد به فاضلاب تاریخ ریخته خواهند شد.

          لایک

      • درود بر آته ایست،مسلمان یعنی فضول بی‌شعور احمق

        لایک

    • ما کاری به قران شما و دین زهوار در رفته پلیدتان نداریم بلکه این دین کثیف اسلام شما و مسلمانان چشم و گوش بسته کر و لال و کور هستند که به کار ما کار دارند و ما را راحت نمی گذارند و می خواهند ما را هم با حماقت خود به ته چاه ببرند، همچنانکه در 1500 سال اخیر بویژه در 37 سال اخیر دیده ایم که چگونه کشورمان را از رشد و تکامل و پیشرفت بازداشته و به گرداب کثافت و بدبختی و نکبت اسلام غرق کرده اند.

      لایک

    • اینها میخواهند شما و دین تان را راحت بگذارند!
      اما این دین و کتاب و الله شماست که آنها را راحت نمیگذارد!
      دین شما دستور حمله و جهاد و قتل و کشتار دیگران را میدهد!
      دین شما هیچ کسی اعم از عبادت کننده به خدای دیگر، شراب خورنده، حجاب ندارنده و.. را راحت نمیگذارد و میگوید آنها را بکشید و شلاق بزنید و تجاوز کنید!
      يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ قَاتِلُواْ الَّذِينَ يَلُونَكُم مِّنَ الْكُفَّارِ وَلِيَجِدُواْ فِيكُمْ غِلْظَةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ.

      ای کسانیکه ایمان آورده اید، نزدیک ترین کافران به خودتان را بکشید! تا در شما خشونت و شدت را بیابند. و بدانید که خداوند با پرهیزکاران است!
      (کافر = نپذیرنده اسلام، نگرونده به اسلام
      اعم از یهودی و مسیحی و زرتشتی و بودایی و ملحد و مشرک و..)

      سوره توبه آیه 123

      لایک

  6. چرا پیامهایی رو که می فرستیم حذف میکنید چرا جواب نمیدید من مطمئنم که شما در مقابل پاسخ هایی که دریافت میکنید جوابی ندارید ینده نه آخوندم نه حوزوی دانشجوام بیشتر مطالعاتم هم غیر دینی شما نمی تونید تعادل خشونت ومهربانی در قرآن راببینید قرآن همانجور که از خشونت وجنگ صحبت کرده در باره احسان ونیکو کاری و مهربانی و هزارجور اعمال دیگر انسانی سخن گفته شما چرا اینهارو نمیبینید چرا نیمه پر لیوان رو نیمیتونید ببینید و فقط فکر میکنید اسلام دین خشن و خون ریزی هست بد نیست بدون که تنهای دینی که در دنیا کمک به هم نوع رو از نظر شرعی اجباری کرده اسلامه بیشترین آیات قرآن در مورد کمک و یاری به انسانها نازل شده شما به اینا میگید سفسته شما براجلب توجه این حرفهارو میزنید وگرنه دلیلی برای رد صحبتهای ما نداری بد نیست یه مطالعه ای درباره آمار گرایش انسانها در سرتاسر دنیا به اسلام داشته باشید ما کم از آنیلیها در دنیا نداشتیم از گلسرخی هاو هزاران آدم دیگه بازهم اعلام میکنم من آماده مناظره ام

    لایک

    • به تمام ادعاهای بی پایه و پامنبری جنابالی پاسخ های مستند داده شد، منجمله زنبارگی های امام حسن تان که منابع و احادیث معتبر شیعی درباره مطلاق بودنش اشاره شد.
      این امثال تو هستید که هیچ پاسخی برای ماله کشی آیات ترور و خشونت در قرآن ندارید و فقط حرف های بی اساس خود را تکرار می کنید. بجای ادعا کردن نشان دهید در کجای اسلام و قرآن از صلح!! و مهربانی!! گفته شده؟! بجای تکرار مهملات بی پایه درباره گرایش به اسلام از این آمارهایی که ادعا می کنید چند نمونه رفرنس نشان دهید تا ما هم استفاده کنیم.
      در ضمن منتظر پاسخ های جنابالی درباره زنبارگی های امام حسن تان هستیم؟ 🙂

      لایک

    • جناب محمد اگر تصور می کنید بین خشونت و مهربانی در قرآن تعادل هست حرفی نیست در این صورت به این سوال من پاسخ بده
      الله این خدایی که در موضع ضعف دستور قتل و ترور کشتار و سرنگونی مخالف خود را می دهد، این خدایی که به مخالف خود فحاشی می کند و او را نجس چهارپا زنازاده وحشره و … می داند چگونه خدای مقتدر و منطقی است؟ من تا به حال هیچ خدایی را به پستی این خدا ندیده ام! خدایی که آنقدر ضعیف است که در مقابل مخالفان به جای پاسخ های منطقی (ولو مورد قبول قرار نگیرند) دستور به ترور و کشتار می دهد، بد دهنی و تهدید می کند حتی ارزش ندارد در موردش فکر کنی چه این که او را بپرستی.

      لایک

  7. با سلام این که میگید سوره هایی که در مکه نازل شده است رنگ وبوی انسانی دارد کاملاٌ درست است اما اینکه میگید سوره های مدنی با خوشونت است باید بگم خیر تمام سوره های مدینه این گونه نیستند نمونه ان سوره صف که خداوند در اولین ایه این سوره می فرماید (سبح لله مافی سماوات و ما فی الارض و هو العزیز الحکیم ) هرچه درآسمان و زمین است همه به تسبح و ستایش خدای عالم که مقتدر است و حکیم است مشغولند ، و یا درآیه 12 همین سوره می فرماید :(صرف نظر از عبارت عربی ) تا خدا گناهان شما ببخشد و در بهشتی که زیر درختانش نهرهاجاری است داخل گرداند و در بهشتهای عدن جاودانی منزلهای نیکو عطا فرماید این همان رستگاری بزرگ است بهتر است دلایلتان محکم تر باشد

    لایک

    • این روضه هایی که خواندید برای ماله کشی سوره های خشونت آمیز قرآن، چیزی از توحش و وحشی گری آیات جنایی قرآن کم نمی کند. در بیش از 164 آیه در قرآن، فرمان قتل و کشتار و ترور غیرمسلمانان و دگراندیشان صادر شده که اوج توحش و بربریت دین تروریستی را اسلام را ثابت می کند.
      آیت الله خمینی: اسلام از روز اول برنامه اش این بود كه بزند و بكشد و كشته شود

      لایک

    • با درود بر شما آقا محمد
      من یک سوال دارم امیدوارم جواب دهید؛در قرآن و احادیث آمده که هر مرد مسلمانی که به بهشت برود هفتاد و دو تا پری باکره و بسیار بسیار زیبا برای این مرد بهشتی میاد که مسایل جنسی مرد رو حل کنه و جوب هایی از شراب ناب.
      حالا سوال؛1 تکلیف زنهایی که به بهشت میروند چه میشود؟2 چرا شراب در آن دنیا آزاد است ولی در این دنیا حتی جرم دارد؟ممنون لطف کنید بدون حاشیه به سوالها جواب دهید

      لایک

  8. نظر شما در باره خدا خیلی جالبه بر اساس قانون علت و معلول ،هر ساخته ای یک سازنده ای داره مگه میشه جهانی با این همه دقت ساخته بشه ام بدون شازنده اگه اینجوریه انسان قادر به ساختن جهانی دیگر میشد

    لایک

  9. عزیزان من با بقولی چهار تا کتابی که خوندم به این نتیجه رسیدم كه الله وجود نداره و همش كشكه . این دین و این اراجیف همش برای دلداری به خودمونه که بگیم فناپذیر نیستیم . همه ما بر اساس تکامل و … به وجود اومدیم و این آخرت و نامه اعمال و … همه همش کشکه

    لایک

    • متاسفانه خیلی زود خودت راباخته ای حداقل فکرت را هم به کار بنداز وازکتاب های آفرینش هم بخوان .نمی دانم در چه سنی هستی که با خواندن چهار کتاب سراپا مثل هم ومنفی قانع شدی بنده ازچهل سال پیش حداقل صدها کتاب از این حضرات خوانده ام همه فقط مهم چیز را منکرند ومنفی بافی می کنند می خواهند ارزشهای انسانی را از انسان بگیرند ومانند حیوانات آزادش کنند.دقیق مطالعه کن ازسایتهای اسلامی هم استفاده کن تا جواب خود را بگیری موفق باشی وخداوند یاریت کند.

      لایک

  10. چه استدلال های ضعیفی !!!
    براستی که انهم هم السفهاء مصداق حال شماست که فاقد خرد دینی و اشراقی هستید

    لایک

    • تو که به خودت اجازه نمیدی فکر کنی به دیگران چکار داری ؟ تو برو بهت حوری غلمان بدن بزار سیخ و آتیشش به ما برسه ولی مارو با خودت زورکی نبر بهشت . راستی حواستو جمع کن توی راه بهشت آخوندا ترتیبتو ندن !

      لایک

  11. با سلام خدمت تمام ایرانها و مدیر سایت… من تا جایی که وقت داشتنم در مورد اسلام تحقیق کردم . مشکل اصلی اسلام در ایران نحوه ورودش به ایرانه که واقعا با علمای سنی که من صحبت کردم تنها جوابشون این بود میتونی بر گردی به ایین قبلیت….حالا من یکی از ان سوالها را هم از مسلمانان می پرسم…. به چه حکمی عمر و دزدانش به ایران حمله کرد و تمام ثروت ایرانیها را به غارت بردن (جدا از کشتار و تجاوز) و ایه در قران است در دین هیچ اجباری نیست. بعدش اگر هدف اسلام بود چرا در ایران عربها ماندن……. و خیلی سوالهای دیگر بدون جواب

    لایک

  12. اصولا همه ی مردم دنیا دین و مذهبشان را از پدر و مادرشان میگیرند و خود انها هم از پدرانشان و انهاهم همچنین یعنی از اجدادما . خب بااین حساب اجداد ما که یا چوپان بودند یا کشاورز و یا سرباز شاهی.
    این بنده خداها هم که معلومات پای منبری هم که نداشتند چه برسه به اینکه نقد این دین وان مذهب کنند . حالا یک همچین چوپانی یا کشاورزی که نه سواد داره نه اینترنت داره نه میدونه که اگر خروس هم نخونه صبح میشه بیاد و در زمان حال درحالی که داری بازیهای زمستانی ماهواره ای میبینی به شما بگه زمین گرده باورش نمیکنی دیگه چه برسه به اینکه در مورد دین و عقاید عجیب و غریب بخواد حرف بزنه

    لایک

  13. بخاطر همینه عزیز دل برادر که بیش از 14 قرن است که بر دل و اندیشه ملیونها آدم (بخصوص در شرق) ساایه افکنده و هرگز به این آسانی این غبار و تیرگی که بر این دلها نشسته است زدوده نمیشود. اگر در پی یافتن حقیقتی چشمانت را بگشای و خودت آن را بی واسطه و بدون هیچ تعصب و بدون هیچگونه پیش داوریی پیداکن. باید بی ریا باشی و با خودت رو راست.

    لایک

  14. chand ketab az majmooe ra khondam vali moteghaed nashodam ke ghoran kalam mohammad ast!be nazare man enghad daghigh nmitoone ye ensan benevise

    لایک

  15. من تا به حال موضوع و انگیزه و مطلبی نجستر و کثیفتر و خصمانه تر از دین و مذهب در عمرم ندیده ام و نشناخته ام و هیچ وقت نخواهم دید
    به نظرم استالین درست می گوید که دین و مذهب افیونی است که میتواند انسانها را اسیر کند

    لایک

  16. Kahrizak.prisoner@hotmail.com زندانی کهریزک
    از روشنگری شما متشکرم

    لایک

  17. شما به نکته اصلی که در کتاب اشاره شده توجه نکردی!
    در سوره های مکی چون هنوز محمد قدرت، پول و پیروانی نداشته، مضمون سوره ها ملایم و بیشتر داستان های اتل متل توتوله و خرافی اقوام و ملل گذشته (قصص الانبياء) و سوگندهای بسیار و خواهش و التماس برای مسلمان کردن اعراب است و همچنین مطالب تکراری ادیان سامی مربوط به خدا، قیامت، بهشت و جهنم. ولی
    آیات مدنی مربوط به زمانی است که محمد با همراهی دزدان مدینه پس از راهزنی و غارت کاروان های مکه به قدرت و ثروت دسترسی پیدا می کند و ناگهان می بینیم که آیات قرآن به فرمان جنگ‌ و جهاد و کشتن مخالفان و غیرمسلمانان و تجاوز و کنیز داری تغییر می کند و الله مدینه در نقش مشاور زناشویی محمد هم ظاهر شده و آیاتی درباره نوبت همخوابگی با زنان و کنیزان محمد اختراع می کند!

    لایک

  18. این کتاب یک اشکال واضح داره
    برعکس ادعای نویسنده، سوره های کوچک آخر قرآن معمولا مکی هستن و در نخستین سالهای بعثت نازل شدن، بیشتر مربوط به اصول دین هستن و کاری به احکام … ندارن. و سوره های بزرگ معمولا مدنی و مربوط به دوره ی پس از هجرت و تشکیل حکومت در مدینه هستن و حاوی احکام هستن.

    لایک

  19. dorood bar hameye farsi zabanan
    yek ghesmat az azadi bayan in ast ke shakhs betavanad yhar ketabi ra naghd va barasi va hata atash bezanad ya pareh konad be sharti ke jazee amvale omoomi nabashad
    mer30

    لایک

  20. من میدونم از این جهان بی نظیر که همش بر اساس حسابه نه تصادف خدایی وجود دارد.اگه خدایی باشه حتما ما رو همین جوری محض خنده نیافریده پس باید پیامبر یا دینی باشه،اما نمیشه با یه سری دروغ از 4 کتاب که هدف نویسنده هاش معلوم نیست چیه ،همه چیز رو زیر سوال برد.اگه این دنیا اینقدر بیهوده وپوچه که شما میگید تو این دنیا نباشی بهتره.

    لایک

    • چه دین داشته باشی چه نداشته باشی لازمه که تمام نظرات رو بخونی اگر خداتو تو نظرات مخالف بدون تعصب گذاشتی و بازهم دوست داشتی پرستش کنی اون وقت انتخاب کردی

      لایک

  21. کتابخانه رایگان وبلاگ ممنوعه با این هدف راه اندازی شده تا “کتاب‌های منتقد اسلام و ادیان ، کتاب‌های ممنوعه ، کمیاب و نایاب ، نشریات و مقاله‌های گوناگون” را در بر داشته باشد و فعالیتش صرفا در زمینه کتاب‌های روشنگرانه و خرافه ستیز چه به زبان فارسی و چه انگلیسی می‌باشد. به همین منظور، کتاب‌ها و سلسله مقالات نویسندگان منتقد اسلام و ادیان و همچنین کتاب‌های ممنوعه و نایاب به مرور در این کتابخانه گردآوری می‌شود تا به صورت دسته بندی و کامل در قالب مجموعه ای پربار برای دانلود خردگرایان حقیقت جو در دسترس باشد.

    این ها نوشته هایی هستند که به واسطه ی این ها خودتون رو معرفی کردید
    برای من سوالاتی پیش امده
    شما جز اسلام دین دیگری نمی شناسید؟
    شما فقط اسلام رو معیوب می دانید؟
    شما هدفتان سرکوب اسلام است؟

    از این سه حالت خارج نیست بالاخره!
    چون من جز نقد اسلام نقد دیگری اینجا نمی بینم

    محض اطلاعتون من زرتشتی هستم و به دنبال نقد دین خودم به اینجا اومدم! اما انگار اسلام مهمتر است!

    لایک

    • با سلام. یک دکتر وقتی مریضی فردی رو تشخیص میده به دنبال درمان اون مریضی خاص میگرده. دوست من ما ایرانی هستیم و مرض امروزو دیروز ما اسلام بوده و بس. پس باید دنبال راه چاره ای برای این معضل ملی بگردیم. به ما ربطی نداره که یهود خوبه یا بد یا اینکه مسیح چقد حقیقت داره ما میخوایم ایران را از این مهلکه نجات دهیم به همین خاطر اسلام رو نقد میکنه این سایت ایرانی. چون نقد کردن بزرگترین دشمن ادیانی مثل اسلامه که اصلا به مسئله خرد و عقل و منطق توجه ندارند

      لایک

  22. اگر شما مخالف اديان هستيد، چرا فقط به نقد اسلام مي پردازيد و به نقد اديان ديگر مانند زرتشت و مسيحيت و يهوديت(كه برخلاف اسلام، چيزي به اسم تجسيم خدا دارند) نمي پردازيد؟ يا چرا فقط با جمهوري اسلامي مخالفت مي كنيد و با دولت اسرائيل كه يك دولت كاملاً ديني است مخالفت نمي كنيد؟

    لایک

    • اتفاقا در مورد دیدگاه شما حامد باید بگم کتابها رو مطالعه کنید بعضی از کتابها مخالف اسلام هست بعضی دیگه مخالف بقیه دینها این سایت صرفا آگاهی رسانی نگاه منتقد رو انجام میده و اصلا ربطی به مواردی که گفتید نداره

      لایک

    • چون جمهوری کثیف اسلامی تنها حکومتیه که حتی به شهروندهای خودش رحم نمیکنه و برای فلسطینیها و لبنانیها بیشتر از ایرانیهای ارزش قائله

      پسندیده شده توسط 1 نفر

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.