دانلود کتاب ممنوعه تعمقی در قرآن

کتاب «تعمقی در قرآن» نوشته «عمید حقیقت جو«

قرآن، کتابی است دور از حقیقت، اللهی که محمد در قرآن معرفی کرده غیر واقعی و رسالتش بی پایه و اساس است. لذا امامان، پیشوایان دینی و آنچه به اسلام تعلق دارد نیز نمی تواند اعتبار چندانی داشته باشد. هدف محمد از آوردن اسلام، رسیدن به جاه و مقام و قدرت بود و چون دین اسلام به مفهوم واقعی تسلیم بلاشرط است، طرفدارانش را از حق سوال و جواب منع کرده، هر نوع سرپیچی را مستحق جزای مرگ می داند. قدرت محمد و دنباله گیران اسلام، بی حد و حصر است تا آنجا که با دادن فتوایی، امکان تصاحب جان و مال هر قوم و قبیله ای را بوجود می آورد و بدین ترتیب پیشوایان اسلامی از قدرت مطلق الهی برخوردارند و خود را صاحب جان و مال مردم می دانند. پیشوایان دین اسلام از بی اساس بودن قرآن و اسلام مطلع هستند و به همین دلیل نه تنها هیچگاه سعی نکرده اند که از اسلام، دینی پویا بوجود آورند بلکه کسانی را که دست به ترکیب آن می زنند، مستحق مرگ می دانند. چون درحالیکه می شود با اتکاء بر اسلام سنتی و محمدی از مردم بی اطلاع از این حقایق سواری گرفت، مخالفین را با فتوایی به زندان انداخت و پس از رفتار وحشیانه و قبیحانه، آنها را کشت، لزومی به از دست دادن چنین قدرتی نمی بینند. اسلام جز در خودخواهی ریشه ای ندارد.

دانلود کتاب «تعمقی در قرآن» نوشته «عمید حقیقت جو»

17 پاسخ

  1. با سلام خدمت ممنوعه عزیز و تشکر از زحمات گرانقدر ایشون…..دوست داشتم در جواب اون عزیزی که معرفی این کتابا رو «جاده خاکی رفتن» خطاب کرده بگم اتفاقا شما به تعصبتون افزوده شده،یعنی در واقع موقع مطالعه این کتابا و مطالب تو ذهنت بیطرف قضاوت نکردی و با تعصب قبلی شروع به خوندن کردی،شما اصلا نخواستی به حقیقت پی ببری،شایدم واقعا کتابا رو نخوندین!! ناگفته نمونه تو ایران تازه چهره ی مهربونتری از اسلام رو دارن ارائه میدن،یعنی به خیلی از کارایی که قرآن گفته عمل نمیکنن وگرنه الان وحشیگری همه جا حاکم بود،مثل داعش….بهر حال دینی با این همه ایراد و خشونت نمیتونه از طرف خدا باشه

    لایک

  2. آقای ممنوعه با سلام ممنون که انواع جاده های خاکی رو امتحان می کنید و برای تنوع هم که شده مردم عاقل و خواستار بی بند و باری یا به قول شما آزادی رو با دادن این کتاب ها ارضا می کنید وبه این جاده ها سوق میدین.
    من تقریبا هر هفته به سایتتون سر می زنم و از مطالبش استفاده می کنم و هر چی بیشتر کتاب ها و برهان های شمارو برای اثبات حقانیت خودتون می خونم بیشتر به مظلومیت انبیاء و ائمه پی می برم و همچنین بهتر درک می کنم که چرا خدا اینقدر در مورد شما غضب می کنه و شمارو جاهل خطاب می کنه. امید وارم هر روز جاده های خاکی جدیدی رو کشف کنید و به آزادی که دنبالشید برسید.
    اعتراف می کنم کتاب هایی که قرار دادید تاثیر بسزایی در من داشت و من الان خیلی بیشتر به راه اسلام ایمان اوردم. اگر شبهات شما نبود من هیچ وقت کنجکاو نمی شدم که حقیقت واقعا چیه و هیچ وقت با تحقیق به دین اسلام نمی اومدم. به هر حال صمیمانه ممنونم که با بدگویی های خودتون راه درست رو برای من روشن کردین…

    لایک

    • بسیار جای خشنودی است که شما با خواندن کتاب های وبلاگ ممنوعه مومن تر شده اید! خواهشمند است کتاب هایی را که دانلود و مطالعه نموده اید بویژه آنهایی که باعث استحکام بیشتر ایمانتان شده را تا می توانید بین دوستان و بستگانتان پخش کنید تا آنها نیز بخوانند و بر ایمانشان افزوده شود! کلا در هرچه گسترش این کتاب ها بین مردم تلاش کنید تا هم کار ما آسان تر شود هم شمار بیشتری از مردم مومن تر! خودتان هم از ثواب دنیوی و اخروی آن برخودار می شوید! 😀 پیشاپیش از همکاری شما سپاسگزارم!
      راستی خوشحال میشوم به این پرسش نیز پاسخ دهید که چرا حکومت اسلامی آخوندی با شدت تمام مشغول سانسور و فیلتر کردن سایت های منتقد اسلام است و اجازه دسترسی آسان مردم را به این کتاب ها برای تقویت ایمانشان نمی دهد؟! مگر نه اینکه می فرمایید مطالعه این کتاب ها باعث استحکام بیضه اسلام می شود!

      لایک

    • شما بفرمائید ببینیم که کجای نسک «تعمقی در قرآن» در باره » ( هزیان نامه تازی )» , من درآوردی بود و مستقم از خود تازینامه گرفته نشده بود که اینچنین خاتر مبارک را آزرده کرد؟ بهتر نمیبود که برای آشکار کردن لغزش ها و دروغ های ناروا به راهزن بیابانگرد تازی , این آشفته حال روانی در این کتاب , چند نمونه را مثال میاوردید تا ما هم از نغز نگری شما بهره لازم را میبردیم و هم اینک شما بیشتر خود را روشنگری مینمودید. با سپاس از مهربان (مهربان ) ما, این خرافات و خفت ستیز پارسی ما ممنوعه.

      لایک

      • سلام.
        در قرآن خداوند فرموده است:هیچ اجباری در قبول دین نیست راه شقاوت و رستگاری روشن است.
        در جواب دوستان باید بگویم خواهشا برید یکبار بی طرفانه قرآن را با تمام حضور ذهن و تفکر مطالعه بفرمائید به طور کامل اگر یک فعل اشتباه یا یک حکم اشتباه داشت بگوئید کجاست و کدام آیه تا من پاسخ در خور بحث را برایتان بگویم.
        اگر من به شما بگویم که در یک اتاق خالی بدون هیچ پنجره با یک در بعد از یک هفته یک شیر ظاهر شده آیا شما باور می کنید؟؟؟؟هیچ عقل سلیمی باور نمی کند که یک شیر خودبخود برحسب تصادف در یک اتاق ظاهر بشود.می گویند حتما یکی اونو اونجا گذاشته.پس چجوری باید باور کرد این جهان به این بزرگی که در یک خلا در حال گردش است و اینهمه نظام دقیقی که ممکن است کوچکترین تغییر آنرا به هم بریزد به طور تصادفی تشکیل شده باشد.
        اگر مخلوق منکر خالقش شود،خالق برایش پیامی می فرستد و اورا آگاه می کند و در صورت اصرار بر جهالت بر او غضب میکند.همانطور که یک انسان بر لطف خود انتظار جبران را دارد خدا که مارا از عدم به وجود آورده آیا انتظارش بی جاست؟؟؟
        این جهان حتما یک خالق قادر و بسیار باهوش و درایت دارد و به گفته خودش یکی است و اگر بیش از یکی بود حتما درکار آنها ناهماهنگی دیده میشد و …
        خداوند به غیر از عبادت هیچ انتظاری از بنده اش ندارد.همانطور که یک کارخانه برای محصولاتش کاتالوگی برای بهره بهتر و طول عمر بیشتر تدارک می بیند خدا هم کتابی فرستاده که ممکن است بعضی احکامش شدید باشد ولی اگر درست و دقیق باشید می فهمید که در صورت اجرای همه احکام بهشت برروی زمین ساخته میشود.
        این مشکل هایی که شما و ما درآن گرفتاریم تقصیر اسلام نیست تقصیر مسلمانان است و تفاسیری که برای منفعتشان از اسلام می کنن.

        لایک

        • دوست عزیز میتونی سرچ کنی ونظریه جدیده دکتر سروش رو بخونی بلکم به جوابی برسی ..موفق باشی

          لایک

    • حاضرم اثبات کنم تو عمر بی ارزشت یکبار
      قرآن را نخوندی

      لایک

  3. با سلام من اخیرا از ایران امده ام متاسفانه در ایران به فیلترینگ و کندی اینترنت دانلود کتابهای شما میسر نیست . خوشحالم که با خودم مجموعه ای نفیس از کتابهای شمارا می برم . امیدوارم در راه آگاهی دادن و زدودن جهل و خرافات موفق باشید. در ضمن از همه نویسندگانی که کتابهای خود را در اینجا به رایگان گذاشته اند تشکر می کنم.

    لایک

  4. سلام
    این کتاب واقعا یه کتاب خیلی عالی و زیبا بود. از آقای حقیقت جو و از سایت ممنوعه تشکر میکنم که این کتابها رو واسه دانلود میذارین.
    دستتون درد نکنه

    لایک

  5. لطفا با من تماس بگیر ممنوعه جان
    کار دارم
    مرسی از همه ی مهربانیهات
    نادره

    لایک

  6. درود بیکران بر تمام پیروان ایین اندیشه و دشمنان خرافه دین
    دوست عزیز چند صباحی است که با سایت پرمحتوای شما آشنا شدم ولی متاسفانه به هیچ وجه موفق به دریافت کتابهای پرارزش شما نمیشوم الان از وی پی ان استفاده میکنم واز فیلتر رد شدم واز روش هایی که شما ذکر کردید نیز استفاده کردم ولی شوربختانه راپید شیر درایران با این اینترنت نفتی جواب نمیده و همیشه در وسط دانلود قطع میشه و باعث تاسف من میشه پیشنهاد میکنم امکانی رو فراهم کنید تا برای خوانندگان داخل ایران و کسانی که تشنه حقیقت نابند ترتیبی اتخاذ کنید که این کتب ارزشمند بوسیله ایمیل دست به دست بشوند و اینگونه از تیغ فیلتر هم به راحتی میشه گذشت وهم چنین کار شما بیش از پیش ارزش می یابد و اینگونه ما زندانی های رژیم از خرافه و ظلملت بیرون میاییم …
    البته این فقط یه پیشنهاده و شما حتا بهتر از من واقفید به این موضوع …
    منتظر جواب شما هستم
    با تشکر
    یک ایرانی در جستجوی حقیقت

    لایک

  7. اگر مقدور است کتابهای: «حافظ و کیش مهر» نوشته دکتر ناصر انقطاع و کتاب «در پیکار با اهریمن» دکتر شجاع الدین شفا را هم برای دانلود بگذارید.

    درود بر شما مانی جان و تمامی عزیزان خردجو.

    لایک

  8. درود بر عزیزان ایران پرست :
    من خیلی دنباله کتاب پروفسور ویکتوری گشتم اسمش هست (خدا .دین.علم )ممنون میشم اگه این کتابو تو بلاگتون بزارین . زنده باد ایران

    لایک

  9. درود

    خوشحالم که پس از این انقلاب نکبت بار اسلامی که هیچ چیز جز بدبختی و فلک زدگی و قتل و ترور برای ملت ایران نداشت حداقل یک جرقه ای تو ذهن ایرانیان زده شده و گروهی اصل مشکل رو که همانا خود اسلامه شناختن. اسلام نباشه هر سیستم حکومتی چه مشروطه و چه جمهوری تو ایران موفقه.
    خوشبختانه تعداد کتابهایی که درباره خود قرآن نوشته شده از ده بیست کتاب میگذره و هرکدام به نوبه خود قرآن رو واژه به واژه و آیه به آیه و موضوع به موضوع به چالش کشیدند.

    پیروز باشی. پاینده ایران

    لایک

  10. اين مرتيکه احمق دو رو ابراهيم يزدی و دوستاش هر چی سرشون بياد حقشونه. رياکارانه اسمشون رو گذاشتن نهضت آزادی ايران، آنوقت ميرن نماز جمعه مي خوانند. بريد اسمتون رو بگذاريد نهضت آزادی اسلام يا نهضت خيانت به ايران. ايران و ايرانی واقعی هيچوقت مسلمان ذاتأ تروريست و آدمکش نميشود.
    اينها فقط وظيفه شون اينه که جو را پر کنند تا صدای ديگری شنيده نشود.و مردم فرصت نکنند فکر ديگری بکنند.
    اگر واقعا صداقت داشتند نهضت باصطلاح آزادی ايران را منحل مي کردند واعتراف ميکردند که با اين نهضت به ايران وايرانی .لطمه زده اند .وباعث مشروعيت دادن به حکومت تروريستی و غير انسانی اسلامی شده اند.اسلام يک دين تروريستی و شيطانی است.

    لایک

    • فقط می توانم بگویم درود به شرف تو ممنوعه که هر خطری را به جان خریدی و چنین کتابهای ارزشمندی را در اختیار مردم می گذاری و همچنین پاسخهای دندان شکنی به یاوه گویان پالون پوش خر مذهب ها میدهی
      از پاسخ هایت بیشتر از کتابها لذت می برم
      من هم هراز گاهی فهرست کتابهایت را به اشتراک می گذارم
      این شاید تنها کاریست که می توانم انجام دهم
      لطفاً تلاش کنید که راه دانلود کردن در ایران آسانتر شود زیرا بیشتر مردم داخل کشور است که نیاز به آگاهی بیشتر دارند

      با سپاس فراوان از زحمات خوب شما

      لایک

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.