دانلود کتاب ممنوعه کاروان اسلام

کتاب «کاروان اسلام» نوشته «صادق هدایت» بکوشش و ویرایش «بهرام چوبینه»

البعثت الاسلامیه الی البلاد الافرنجیه

آن زمانی که این کتاب برای نخستین بار بطور وسیع چاپ شد هنوز بسیاری از ایرانیان شیفته حکومت آخوندها بودند بدون آنکه بدانند کشورشان بازیچه مغزهای پوک و واپسمانده ای شده است که می خواهند قوانین صدر اسلام را در آستانه قرن بیست و یکم پیاده کنند. امروز اما «کاروان اسلام» برای ایرانیان معنایی ورای طنز یافته است. اگر هدایت در بعضی آثار خود خرافات و تحمیق مذهبی را ریشخند می کند از آگاهی او سرچشمه می گیرد. هدایت در نامه ای به استاد مجتبی مینوی می نویسد: « به حیدر آباد شهر اسلامی رفتم. حقیقتا اسلامی بود. چون به چشم خودم دیدم که در جوی آب می شاشیدند.» اگر خواننده چون هدایت آشنا به دستورات آب کر در فقه اسلامی نباشد، متوجه باریک اندیشی و ژرف بینی هدایت نخواهد شد.

دانلود کتاب «کاروان اسلام» نوشته «صادق هدایت» بکوشش و ویرایش «بهرام چوبینه»

karvan-islam

6 پاسخ

  1. درود بیکران ایزد باران بر زنده یاد صادق هدایت که زندگی خود را صرف نشان دادن جلوه واقعی اسلام پلید که جز جنایت و پلیدی محتوایی ندارد و هیچ گونه راهی به تمدن و بشریت ندارد ، کردند امید است ایرانیان بر خود آیند و درک کنند که تازیان بیشرف به سرکردگی محمد و علی جنایتکار چه بلایی بر سر با تمدن ترین قوم جهان آوردند.

    لایک

  2. درود بر شما

    لایک

  3. سلام خسته نباشید
    من این کتاب رو در بازار جایی پیدا کردم . اما تعداد صفحات چیزی که من خریدم 7 برابر اینه که شما زحمت کشیدید و گذاشتید واسه دانلود آخه چرا؟

    لایک

    • شما اگر لطف كنيد از اون كتاب عكس بگيريد يا با نرم افزارهاي تبديل به پي دي اف در گوشي زحمت تبديلش رو بكشيد و منتشر كنيد عالي ميشه

      لایک

  4. لطفا اگر كتاب صحراي محشر را داريد بگذاريد ممنون

    لایک

  5. سه شنبه 29 بهمن روز سپندار مذگان روز ولنتاین ایرانی بر همه ایرانیان عاشق مبارک باد

    لایک

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.