دانلود کتاب ممنوعه اسلام کیش سکس و شهوت

کتاب «اسلام کیش سکس و شهوت» نوشته «فرزاد جاسمی»

ادیان ابراهیمی و بویژه دین اسلام، به دلیل ظهور در میان قبایل شبانی و شرایط حاکم بر صحراهای خشک و سوزان و بی آب و علف، از نظر وجود خرافات و موجودات خیالی همچون جن و پری و غیره از غنای بیشتری برخوردارند. علاوه بر آن وعده های داده شده از سوی رهبران و بنیانگذاران نیز جنبه های کاملا اجتماعی و عمدتا رویایی و خیالی دارند. باغ های سرسبز، درختان میوه، خانه های چند اشکوبه و از همه مهمتر، دختران و پسران زیباروی و سرخ و سفیدی که از جماع کردن و لواط دادن نه تنها سیر نمی شوند، بلکه روز بروز و به دلیل نوشیدن شراب زنجفیل که قدرت باه را افزایش می دهد حریص تر و حریص تر هم می شوند.

دانلود کتاب «اسلام کیش سکس و شهوت» نوشته «فرزاد جاسمی»

islam-kish-se-x-va-sha-hvat

45 پاسخ

  1. عالی

    لایک

    • کدوم خدا؟! طبق همه ادیان و مخصوصا دین اسلام خدا بخشنده و مهربان است.یعنی بسیار بخشنده و مهربان که هیچ کس مثل او نیست.حال خدایی که توانا هم هست و قدرت بی نهایت دارد چطور مثل منه بنده نمیتواند مهربانی کند.چطور بر علیه حق خوری بی عدالتی و نامردی سکوت کرده است.خدا که نمیشود ظالم باشد نقض بخشنده و مهربان است.پس خدا توانا نیستو نمیتواند از پس این همه جور و فساد و ظلم بر بیاد.یا اینکه اصلا خدایی وجود ندارد.در نتیجه هر چه که هست خدا بدرد بخور نیست و فقط جهت ارامش روان درست شده است.خدایی که نتواند به داد منه بنده برسد و حق منو از ظالمین بگیره از بت هم کمتره چون حداقل بت قابل رویته

      لایک

  2. به نظر من به یک خالق و برتر اعتقاد داشتن خیلی خوبه اما هیچ جور نمیتونم دین اسلام رو برای خودم که از خداوند یک موجود بخشنده و خوب که تو ذهنم پروروندم بهش برسم.
    یک سری حرفاش اصلا به دلم نمیشینه.

    لایک

  3. درود و سپاس از شما در جهت تلاشتان برای روشنگری به سوی ایرانی اباد و خالی از خرافات

    لایک

  4. به امید آن روز . که شاهد جدائی دین از سیاست.قانون بجای شریعت.آزادی قلم و اندیشه و بیان در چارچویه اعلامیه جهانی حقوق بشر. واستقرار یک نظام دموکراسی سیاسی در ایرانمان باشیم .خرد یارو نگهدارتان

    لایک

  5. ديگى كه براى من نجوشه بذار كله سگ توش بجوشه
    من اگر امروز شرايط و امكانات لازم (مثل حضرات و آيات ) رو براى تربيت فرزندانم نداشته باشم قطعأ در آينده ى موهومى كه فقط براى رنگ كردن امثال ما جهت رسيدن به خواسته هايشان نويد مى دهند بدرد من نخواهد خورد خدا رو شاكرم كه مردم ما آنقدر صاحب خرد وبصيرت هستند كه حتى بدون نياز به مباحث فوق بدانند تمام اين داعيه ها فقط و فقط به خاطر نون و قدرته والسلام

    لایک

  6. ممنوعه جان از شما سخت گله مندم ای کاش به طور ناشناس باشما ممنوعه بی معرفت صحبت می کردم همان طور که شما ناشناس هستید نمی دانم علت پخش اسم من چه بوده من که نیاز به معروف شدن نداشتم .

    لایک

    • شما خودتان نامتان را هنگام نوشتن دیدگاه وارد کرده اید! به هر روی اگر نمیخواهید نامتان نمایش داده شود من میتوانم آنرا پاک کنم یا با یک نام مستعار جایگزین کنم!

      لایک

      • باسلام درموردنمایش نام مشکلی نیست اشتباه شد.متشکرم.بالاخره سنگ سنگ هم نیستی .خداوند به راه پاک دین اسلام هدایتتان کند.

        لایک

        • Nanngetan bad ba in fine por AZ rrzaalay ba jenayat tof be ruye no aberuye mosalmanan ne karı kız qatlo garato daha at balad nistand vs vs nahayste porrui khod Ra haqq Motlaqidanaa midanannd vaqean »»»»»»»»»» tuue in haqqqq

          لایک

  7. جای بسی تعجب است که مدعیان آزادی نمی توانند انتقادراحتی برای مدتی کوتاه هم بپذیرند.تندترین سخنی که درنوشته های من بوداین بود که نویسنده ی این چرندیات خودش دارای عقده بوده وحداقل باید ازمادروخواهران و…خجالت بکشد.واین یک سخن علمی است علمی تر ازاراجیف جاسمی من حتی حیفم آمدنام وآدرس خودراآلوده کنم.ازمیان این همه احکام پاک ونورانی اسلام که هرکدام بدون نگهبان می تواند انسان رابه یک زندگی پاک خوب ودرست راهنمایی کند وروابط زن ومرد رابه مسیر صحیح ببردنویسنده پس ازتحریف چندروایت وقاحت رابه اوج رسانده.شماهم که ادای آزادیخواهی رایدک می کشید حاضر نیستیدسخن حق رادرمعرض قضاوت بگذارید.دوستان دیگرهم باید به خود آمده واز این غده های سرطانی انتقادکنند.

    لایک

    • انتقاد با فحاشی و یاوه سرایی تفاوت بسیار دارد و از آنجاییکه شما مسلمانان چیزی از اصول گفتگوی دو سویه مبتنی بر مدارک و بن مایه های تاریخی نمی دانید، در نوشته هایتان هم بجز فحاشی (مانند فحاشی در قرآن) و سفسته و انکار تاریخ چیز بدرد بخوری به چشم نمی خورد. برای نمونه همین نوشته جنابالی چیزی جز مغلطه حمله شخصی نیست و بجای پرداختن به منابع و مدارک تاریخی اشاره شده در آن که همگی از کتب اسلامی و احادیث خودتان می باشد، نویسنده را به عقده ای بودن متهم می کنید! در حالیکه طبق آیات خود قرآن و صدها حدیث شیعه و سنی و دیگر منابع تاریخی، پیغمبر اسلام و امامان شیعه شما در زنبارگی و عقده ی جنسی داشتن در تاریخ نمونه هستند.
      پیغمبری که با کودک 9 ساله همبستر می شود و برای نوبت همخوابگی هایش با ده ها زنان و کنیزانش آیه صادر می کند و دستور تجاوز به زنان شوهردار را صادر می کند، آیا چیزی جز یک بیمار پدوفیلی و زنباره است؟ آیا نویسنده ای که مهملات اسلامی را نقد می کند عقده ای است یا پیغمبری که با دادن وعده ی بهشت اسلامی با حوری های باکره هفتاد متری و نار پستان (که رسما تفاوتی با فاحشه خانه ندارد) مسلمانان را به کشتار دگراندیشان و مخالفان اسلام تشویق می کند؟
      جنابالی هم بجای سفسته و شعار دادن و روضه های پامنبری خواندن، یکی دو نمونه از این احکام پاک و نورانی اسلامی!!! برای ما نمونه بیاورید ببینیم مفهوم زندگی اسلامی چیست؟!!

      لایک

      • اگرمسلمان بودی می فهمیدی مفهوم زندگی اسلامی چیست خودت هم می دانی تاریخ به آن شکلی که شما افاضه فرموده اید نیست تاریخ شما ساختگی وبازی باکلمات است همانطوری که گفتم امثال شما دربند امیال وشهوات خود هستید وعقده های سیاسی و…باعث گردیده ازروح وزندگی پاک اسلامی دور بمانیدلیست کتابهای پراز اراجیف ممنوعه راهم تقریبا خوانده ام همه سروته یک کرباسند.من دبیرباز نشسته هستم پامنبری وو…هم فقط جهت دهن پرکنی خودتان ارزش دارد .چراحد اقل درموردآفرینش واول وآخر زندگی وارزشهای انسانی فکر نمیکنید.البته نه از نوع فکر الوات بی سروپایی مثل شاهین نجفی باالهام از نویسندگانی مثل ….

        لایک

        • باز هم که به جای پاسخ دادن به یاوه سرایی مشغول شدی! البته کاملا مشخص است که پاسخی برای چرندیات اسلامی که به آنها باورمندی نداری و همانطور که پیشتر هم گفته بودم جز تکرار سفسته های رایج در انکار تاریخ و احادیث چیز دیگری در چنته برای گفتگو نداری و این اثبات بدبختی و جزم اندیشی شما مسلمانان است که حتی حاضرید تاریخ مکتوب دینتان را انکار کنید تا از واقعیت فرار کنید! بیچاره آن شاگردانی که زیر دست امثال تو آموزش دیده اند، به آنها هم یاد دادی هرگاه چیزی مخالف نظرشان بود صورت مساله را پاک کرده و حقیقت را انکار کنند؟؟

          لیست کتابهای پراز اراجیف ممنوعه راهم تقریبا خوانده ام…
          … چراحد اقل درموردآفرینش واول وآخر زندگی وارزشهای انسانی فکر نمیکنید

          همانطور که روشن بود خودت هم اعتراف کردی که کتابها را نخوانده ای و فقط لیست و مقدمه آنها را نگاه کردی!! و این نشان می دهد که اسلام شماها را جوری تربیت کرده که چشم و گوش بسته هر مهمل خرافی و غیرمنطقی را بدون هیچ اندیشه ای بپذیرید و شک به خود راه ندهید و دیدگاه های مخالف را مطالعه نکنید تا به گناه نیوفتید! همین باعث شده که جوامع اسلامی عقب مانده ترین جوامع دنیا هستند و هنوز در افکار قرون وسطی سیر می کنند.
          آفرینش و زندگی از نگر شما مسلمانان این است که در این دنیا زندگی و جامعه را با قوانین ١٤٠٠ سال پیش بیابانهای عربستان سیاه کنید و جامعه را به فلاکت بکشانید (مانند جامعه کنونی ایران) تا بلکه در آن دنیای موهوم و بهشت خیالی ادیان سامی به حوری و غلمان برسید و تا ابد جفتگیری کنید. آیا دین اسلام فلسفه ای به جز این دارد؟! به همین سبب است که پیامبر و امامان شما همگی زنباره و زن ستیز بودند و با دادن وعده بهشت اسلامی مغز امثال شما را نابود کرده اند و قدرت اندیشیدن را از شما گرفته اند. فقط یاد گرفته اید اندیشه مخالف را با توهین و تهدید و کشتار کنار بزنید. کاری که پیغمبر و امامان تازی هم با مخالفانشان انجام میدادند. در پایان باز هم تکرار میکنم به جای روضه خواندن و فحاشی، اگر پاسخ مستند تاریخی داری رو کن وگرنه گوش ما از این اراجیف آخوندی پر است و به تمام مغلطه های حوزوی برای ماله کشی نکبت اسلام آشنا هستیم.

          لایک

          • شما اگرذره ای حیا داشتیدبه عقایدمیلیاردها انسان توهین نمی کردید چون انسان بدون عقیده وایدئولوژی یابه قول مولوی اندیشه گوشت واستخوانی بیش نیست.یکی ازهمین کتابهایی(لیست)که به ادعای شمامن فقط لیستشان رانگاه کرده ام قرآن بدون هیچ پیامی است که تمام ادیان نبوسیده گذاشته کنارنوددرصد کتابهای ممنوعه ازهمین قماش وپوچ وبی مایه هستند .کتابهایی هستند که صرفنظرازعلمی بودن برخی مطالب پرازشعارهای پرطمطراق وتوهین به معتقدات نود وپنج درصدانسان های روی کره زمین .آیا درمورد روش زندگی خودفکر کرده اید ؟آیا می دانی خودشناسی چیست؟دانش آموزانم راباغیرت ومعتقدومومن تربیت کرده ام تاآزاده باشند .وبه دریوزگی دل خوش نکنند .پاسخ مستند تاریخی به درد امثال شما نمی خورد .بروپی خوشگذرانی خودت چون کسی که دین ندارددیگرهیچ ترمزی ندارد.ولیمن دوست دارم درست فکر کنی وخودت راپانمایی.امید وارم جزء آنهایی نباشی کهمن فکر میکنم .وروزیبرسدکه معذرت خواهی کنم.

            لایک

            • کاملا آشکار بود که دوباره برای فرار از پاسخگویی به تکرار سفسته های نخ نما شده متوصل می شوید. سفسته شما حق ندارید به عقاید مردم توهین کنید! من از شمایی که ادعا می کنید یک دبیر مسلمان معتقد هستید پرسش کردم اگر مطالب بیان شده در هر کدام از کتاب ها که همگی بر اساس تاریخ و حدیث مکتوب اسلام خود شماست درست نمی باشد، آنرا با پاسخ های منطقی رد کنید آنوقت شما می گویید «پاسخ مستند تاریخی به درد امثال شما نمی خورد» 🙂 شما که حتی سواد دفاع از باورهای خودت را هم نداری چطور دیگران را نصیحت میکنید که راه درست را پیدا کنند! شاگردانت را هم همینطور خشک مغز و متعصب تربیت میکردی؟ امثال شما اگر ذره ای خرد و جرات اندیشیدن داشتید می فهمیدید عقایدی که دگراندیش را مورد فحاشی قرار میدهد و فرمان کشتن مخالف را صادر می کند شایسته احترام نیست.
              شما که مرا به توهین به مقدسات متهم می کنید!! بطور شفاف و روشن و بدون حاشیه پردازی به این پرسش ساده پاسخ دهید: عقیده ای که شما به آن باور دارید ناباوران به دین اسلام را ابله، نادان، حیوان، چهارپا، بوزینه، خوک، سگ، نجس، زنازاده، فاسق، بی شعور و … خطاب کرده، آیا این موارد توهین و فحاشی به میلیاردها انسان هست یا نیست؟؟ اگر از دید شما این واژه ها که در آیات قرآن به دگراندیشان نسبت داده شده توهین نیست پس نباید از نقد اسلام و حتی بکار برده شدن همین واژه ها درباره مقدسات دین تان ناراحت شوید چون بقول سعدی شیرازی: کلوخ انداز را پاداش سنگ است. اگر هم قبول می کنید که این موارد توهین به انسان و انسانیت بشمار می آید، پس براحتی مهمل بودن اسلام اثبات می شود.

              لایک

              • آیامی دانید کسانی که که به دین معتقدهستند(همه ی ادیان)میلیاردهاهستند وآنهایی که به هیچ معتقدنددر برابر بقیه خیلی اندکند ؟غیرازخداهرچه پرستندهیچ نیست بی دولت آنکه از همه هیچ اختیار کرد)من نخواستم جواب سفسطه های شماراکه خیلی هم ناچیزوبی ادبانه است بدهم.آخربی سوادنادان کجا پیغمبر اسلام که نمونه پاکی وعظمت است دستورتجاوز به زن شوهردارصادرکرده؟من فقط خواستم به آن نویسنده ی عقده ای تذکری داده باشم وگرنه شماتاآخر عمرتان هم آب اگردر هاون بکوبیدگرد برچهره ی کبریاییش نخواهد نشست.فقط متاسفم ازاینکه به جای فکر کردن ومطالعه ی کتب باارزش چندتا کتاب ازامثال جاسمی معین زاده وو…شما راسرگردان نموده .شما جز خوردن وخوابیدن وارضاءتمایلات خودبه دور ازشعاردهن پرکن چه دارید؟وچه میکنید ؟توده هایی که از آنها دم می زنید همانهایی هستند که به معنواتشان پشت کرده ایدوتوهین می کنید.اتفاقااسلام درمورد روابط زن ومرد بهترین دستورات را دارد. آزادی روابط وبی بندوباری دراسلام وجود ندارد .چگونه شما ازاین مسائل خبر نداری ؟آیا واقعا شمادوست نداری اعضای خانواده ات مسلمان وپاک باشند؟حتمادوست داری .آیاانسان بدون اعتقادبه خدا ودین چه کنترلی می توانداو را ازخیلی کارها باز دارد؟آیاجزای اشراری که درخفاجنایت میکنند ویا دست قانون به آنهانمی رسدچه می تواند باشد؟آیا به قول معروف قانون جنگل می تواند انسان ها رااداره کند ؟آیا منصفانه است جنگ ها وجنایات هیتلرواستالینوووورابه پای دین بنویسیم ؟همان کاری که آقای جاسمی وامثالهم کرده اند؟نمیدانم درچه سنی هستی ؟! بهتراست بیشترمطالعه وفکر کنی وسفسطه ومغلطه رارها کنی .ازخدای عزیزتوفیق هدایت برای شمامسئلت دارم.

                لایک

                • جناب رحیمی! پاسخ های شما را میدهم هر چند پرسش های من از شما همچنان بی پاسخ مانده!

                  آیامی دانید کسانی که که به دین معتقدهستند(همه ی ادیان)میلیاردهاهستند وآنهایی که به هیچ معتقدنددر برابر بقیه خیلی اندکند ؟

                  مغلطه توسل به اکثریت و محبوبیت: اینکه شماری از مردم به چیزی اعتقاد داشته باشند یا دین و مذهبی را قبول داشته باشند، لزوما به معنی درستی آن باور یا عقیده نیست. در هندوستان هم میلیونها انسان گاوپرست وجود دارد که با توجه به جمعیت ۱.۲ میلیاردی آن کشور قطعا شمارشان از شیعیان بیشتر است. پس آیا می توان نتیجه گرفت که مثلا گاوپرستی از شیعه بودن بهتر است چون شمار بیشتری به گاوپرستی باور دارند!؟ پس می بینید که این پاسخ شما هم مغلطه ای بیش نیست.

                  آخربی سوادنادان کجا پیغمبر اسلام که نمونه پاکی وعظمت است دستورتجاوز به زن شوهردارصادرکرده؟

                  سوره النساء آيه ۲۴:
                  وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ النِّسَاء إِلاَّ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُكُمْ كِتَابَ اللّهِ عَلَيْكُمْ…
                  و زنان شوهردار (بر شما حرام است) مگر آنهایی كه مالک (آنها در جنگ) شده‏ ايد، اينها احكامی است كه الله بر شما مقرر داشته…

                  شما تفسیر المیزان که جامع‌ترین و مفصل‌ترین تفسیر شیعی است را قبول دارید یا نه؟ آخوند طباطبایی این آیه را بطور کاملا شفاف معنی و تفسیر کرده است:
                  تفسير الميزان جلد 4 صفحه 425:
                  (الا ما ملكت ايمانكم) در اين مقام خواهد بود كه حكم منعى كه در محصنات بود از كنيزان محصنه بردارد، يعنى بفرمايد زنانى كه ازدواج كرده اند و يا بگو شوهر دارند، ازدواج با آنها حرام است به استثناى كنيزان كه در عين اينكه شوهر دارند ازدواج با آنها حلال است به اين معنا كه صاحب كنيز كه او را شوهر داده مى تواند بين كنيز و شوهرش حائل شود و در مدت استبرا نگذارد با شوهرش تماس بگيرد و آنگاه خودش با او همخوابگى نموده دوباره به شوهرش تحويل دهد كه سنت هم بر اين معنا وارد شده است.

                  جناب رحیمی!
                  این ترجمه و تفسیر از بزرگترین مفسر شیعی اسلام علامه طباطبایی بود که کتاب تفسیر المیزانش برای شیعه و سنی سند است. با توجه به این آیه و معنی و تفسیر آن، اولا به روشنی اثبات می شود که در قرآن برده داری و کنیز داری به صراحت سفارش شده، دوم اینکه تجاوز به زنان شوهردار که در جنگ اسیر می شدند و به عنوان کنیز به دست مسلمانان می افتادند کاملا مجاز و حلال اعلام شده. آیا سواد جنابالی از علامه طباطبایی بیشتر است که ادعا می کنید پیغمبرتان در قرآن چنین چیزی نگفته؟! یا فقط بلد هستید دیگران را به نادانی و بی سوادی متهم کنید؟!

                  باقی سخنانتان هم که روضه و نصایح پامنبری بیشتر نیست و به درد خردگرایان نمی خورد.

                  لایک

                  • شما که ایمان ندارید چراتفسیر به رای می کنیدالاماملکت ایمانکم کجا معنی زن شوهرداروحائل شدن ….است .من ازبه رخ کشیدن واتهام به نادانی واستفاده ازدروغ وترفندهای مجادله ای برای ازمیدان به دربردن طرف متنفرم .روضه خوان و….هم نیستم.خردگرایانی که روح معنویت رااز انسان بگیرندوحتی برهان نظم وعلیت راباآن صغری کبراهای سست ردکرده و وجود خدارامنکرشوندویاباشبه رمان وادای مورخ درآوردن؛ زندگی پیامبرخدا رابه قافله زن و…تشبیه کند چه جوابی باید انتظار داشته باشی .شماحتی نمی دانید گاو پرستی هندوها به چه صورت است!!!آنهاگاو رابنا به اعتقاداتی که جای بحث داردمقدس می دانند .درصورتی که اعتقادبه وجودآفریننده درنزدتمام ادیان حتی بت پرستان هم ثابت است .وردیا قبول تعدادبسیاراندک وناچیزگمراه ارزش ندارد.وتلف کردن عمر گرانمایه است .هر چه بگویم ازتفسیرالمیزان نمونه طبری قدیم جدید تاریخ اسلام یعقوبی کافی تهذیب استبصارووو…درمغزمنجمدوقفل زده ی امثال شماچه اثری می تواندداشته باشد؟درموردزن قبلا گفتم ولی آیاکسی که دوست دارد آزادباشدومالک بدن خود؛ چگونه قبول دارد ناموس همسرش باشد. شما بهتر است برای جواب کامل مشکلات خود به سایت ولیعصرعج یاولایت مراجعه کنید.آنجامفصل جوا ب داده شده .البته اگرغروربی جای شمااجازه دهددرپایان دوست ندارم رنجیده شوید.فقط حیف است استعدادهایی مثل شمادرمهملات تلف شود .من کتابهای لیست شما راتا جایی که دسترسی داشته خوانده ام واستفاده هم کرده ام .حداقل شما هم بدون عقده وکینه کتابها ونوشته های اسلامی را بخوانید.

                    لایک

                  • گفتگو با امثال شما که تعصب دینی و خشک مغزی کورتان کرده فایده ندارد. من ترجمه از کتاب تفسیر المیزان برای شما میاورم و شما با وقاحت هرچه تمام آنرا هم انکار میکنید! از شما درباره فحاشی های موجود در قرآن پرسش میکنم، سکوت می کنید! اینجاست که خوانندگان این وبلاگ با دیدن نظرات شما مسلمانان دگم، خودشان پی خواهند برد که هر کجا پای دین و مذهب باز شد، عقل و منطق از بین خواهد رفت. شما که شهامت پذیرش واقعیت دین خودت را هم نداری باید هم بجای پاسخ دادن، حواله به سایت های ماله کشی بدی و طفره بری و مزخرفات منبری تلاوت کنی!
                    بقول میرزا فتحعلی آخوندزاده:
                    دین و ایمان با علم و حکمت متناقضند که هرگز در یک ذات جمع نمی توانند شد. اگر آدم دین و ایمان داشته باشد، عالم و حکیم شمرده نمی شود و اگر علم و حکمت داشته باشد، دین دار و مؤمن نخواهد بود.

                    لایک

        • دیگه الواط تر از آن قاری مشهور قرآن سعید طوسی نداریمِ.

          لایک

      • باور کنید ممنوعه جان تا کنون من حتی یک بارهم فکروخیال حورو…به سرم نزده حتی شرم دارم مثل افراد دریده آنها رابه زبان جاری کنم .درقرآن نیز جهت راهنمایی وآموزش ان هم از طرف آفریننده به شکلی غیر ازتعبیرات زشت وبی شرمانه امثالهم آمده .

        لایک

      • جناب ممنوعه شماسوال وشبهه ی قابل توجهی ندارید که بی پاسخ مانده باشداما لازم به توضیح است که 1–چهل سال پیش دردوران دبیرستان ودانشگاه وقتی کتابهای دگر اندیشان داخلی وخارجی(مثل راسل ,ولتر ,ژان گانیه,مارکس,کسروی ووووو…)را میخواندم گاهی مانندشما دچار سرگردانی وشک شبهه میشدم.شما متاسفانهدچارعلم زدگی هستید.مطالعه کتب نویسندگانی ماننددشتی ,عبدالعلی بهشتی ,آخوندزاده,آدمیت,جاسمی,ودیگرغده های انگلی که تقلیدی ازآن گذشتگان بیش نیست همراه باانتقاد ازروی حقد وکینه ازدین با تکیه برجعلیات وخرافات بی ربط به دین تعدادی ازجوانان با استعدادمارادچارشک وشبهه کرده است.2-در مورد محصنات شما قبل وبعد جمله انتخابی خود رانخوانده اید وگرنه می فهمیدی زنان اسیرکفارکه شوهرانشان کشته می شدندیاشکست می خوردند بنا به موقعیت اقتصادی واجتماعی آن زمان نمی شدبی سرپرست رها شوندبلکه مسلمان می شدند وبه عقد مسلمانان در می آمدند.ازطرفی در قرآننسبت به کفار ومشرکین ومنافقین مناسب حالشان سخن گفته شده (سگ خوک وکافر از نجاسات هستند)شماکه بااین فرهنگ آشنایی ندارید واز محکم ومتشابه عام وخاص مطلق ومقید وناسخ ومنسوخ کم اطلاع هستید این مسائل راتوهین وفحاشی افاضه می فرمایید.3—-اتفاقادین ومذهب بر پایه ی عقل ومنطق بنا شده ومسلمان علم راکه هنوزنسبت بهجهان بی انتها در اول راه است حتی درثریا هم پیدامی کند.دین باوران در داخل وخارج بهترین مغزهای علمی,صنعتی وهسته ای هستند برعکس دین ناباوران فقط نق می زنند ومهملات تحویل جامعه می دهند .4—برخلاف افکار پوسیده ی ملا فتحعلی(غربزده) امروزه ثابت شده که دین وایمان وعلم وحکمت نعمت های خدادادی ومخلوق او هستندوباهم سازگارند.زنان ومردان باغیرت مسلمان بافریادالله اکبرویاحسین ع (خداکند آزاده باشی وفراموشت نشده باشد)انقلاب می کنند وظلمه وکفار را منهدم می نمیند.ودر عین حال رئوف ومهربان هستند اشداء علی الکفار رحماء بینهم .امید است به فرهنگ پاک واصیل خود چنگ بزنیدتا بفهمیدتاثیردین وعشق به آفریننده درزندگی انسان چیست وچقدر سازنده است.

        لایک

    • چندتا از این احکام پاک و انورانی اسلام رو ذکر کنید.ویا چند نفر که با این احکام هدایت شدن و برای دنیا مفید بودن غده سرطانی امامن شیعه و پیامبر اسلام هستند که دنیا رو به گند کشیدن

      لایک

  8. man vaghean gij shodam.nemidunam chiyo bavar konam.vaghean ki midune haghighat chie???

    لایک

  9. خیلی جالبه دین اسلام رو رد کردن با این استدلالهای پوچ ظلمیه در حق خودتون اگه نگاهی به تاریخ کنیم میبینیم که درسته عربستان سرزمین گرمو خشکیه ام هیچ دلیلی برای خرافاتی بودن نداره بد نیست سوره های قرآن که در تضاد با خرافی گری رو بخونید که چقدر اسلام تاکید به رد خرافات داشته همین الاًن آخوندها هم توصیه میکنند که از رمالها وفالگیرها وغیره دوری کنید تازه ایت آخوندهای بیسواد دارن این حرفها رو میزنن تا برسه به قرآن وپامبرو امامن وعلما که دردشون بخوره تو سر هرچی آدم به اصطلاح روشنفکره امام اندازه بزی هم حالیش نیست

    لایک

  10. این همه حکم تو اسلام هست.چرا فقط گیر دادید به این؟؟؟؟؟

    لایک

  11. خاک برسرت . اسلام تنها دینی است که برای دنیای امروز لازم است

    لایک

    • پس چرا بدبخت ترین کشورهای دنیا اسلامی هستن؟تمام گروهک های تروریستی چرا عقیده اسلامی دارن ؟سوئد از کشورهاییه که بیشترین اته ایست رو داره و مردمش بافرهنگ ترین مردم دنیا هستن پس دین داری با خوب زندگی کردن اگر رابطه مستقیم عکس نداشته باشه رابطه مستقیم نداره

      لایک

  12. فقط خوندن و خوندن بی تعصب این هست که میتونه بل اخره سرزمین مادری ما را نجات بده.. از شما هم متشکر واقعآ ممنون به زی و شاد

    لایک

  13. درود و سپاس فراوان از شما

    لایک

  14. بسیار جالب بود

    لایک

  15. سپاس!

    لایک

  16. درود و سپاس بر شما و همه آزاد مردان

    لایک

    • امین جان آزادمرد ایمان وغیرت دارد .داشتن این دوصفت دردینداری است.آیاکسی که می گوید خداهمان ذره……است می تواند آزادمرد باشد؟آیانتیجه ی بی ایمانی جزرهاشدن درمنجلاب فساد است؟ کنار گود ایستادن وشعارتوخالی دادن بدون عمل ,آب درهاون کوبیدن است.

      لایک

      • به نظر من به یک خالق و برتر اعتقاد داشتن خیلی خوبه اما هیچ جور نمیتونم دین اسلام رو برای خودم که از خداوند یک موجود بخشنده و خوب که تو ذهنم پروروندم بهش برسم.
        یک سری حرفاش اصلا به دلم نمیشینه.

        لایک

  17. با سپاس فراوان از شما دوست عزیز

    لایک

  18. درود بر شما و تمام هموطنانی که در پی بیرون راندن سلطه عرب برکشور عزیزمان ایران هستند

    لایک

    • آقاسعیدعرب کجاست نکند عربهای گل خوزستان رامی گویی ؟!!!ماهمه ایرانی هستیم ومسلمان .اگرهممشکلاتی هست دلایل خودرادارد.کوبا دربیخ گوش امریکابا وجودتحریمهاچند ین دهه دارد مقاومت می کندوزیر باربیگانه نمی رود .مسلمان که به داشتن غیرت وفداکاری وایثار معروف است .درست است عربها به ایران حمله کردند ودرست است که جنگ خرابی وکشتار به بار آوردولی در دراز مدت بهترین وپاکترین روش زندگی یعنی اسلام را به ارمغان آورد.شما رابه مطالعه وتلاش برای یک زندگی درست سفارش می کنم موفق باشی عزیزم.

      لایک

      • دلیل اینکه دوست دارید قبل اسلام رو خیلی بد نشون بدید چیه واقعا؟
        در اینکه تمدن ایران که همه دنیا ازش حرف میزنن و از حرفهای گذشتگان ایران به عنوان سرلوحه زندگی ازش استفاده میکنند شک دارید؟
        اگه شک دارید که بهتره برید تحقیق کنید؟
        اگر نه پس دلیل اینکه به زور میخایین بگین قبل اسلام اخ بودیم و الان گل هستیم چیه؟
        احتمالا میخایین بگین اسلام به زور نیومده وارد کشورمون بشه و برای اصلاح وسازندگی اومده و مردم خودشون کم کم این دین رو قبول کردن.
        اما من میگم اگه برای اصلاح اومده پس چرا این همه کشتار…
        واینکه معلومه وقتی شمشیر بیخ گردنت باشه که مسلمون هستی یا کافر میگی مسلمون.
        ویا وقتی مسلمون باشی در کشوری که مستعمره شاهان اعراب میشه برای پست و مقام گرفتن میری الکی هم که شده میگی مسلمونی.
        دقیقا مصداق یک سری از آقایونی که الان هستن.
        و در آخر در اینکه شما انسان خوب و با ادبی هستید شکی نیست واقعا و بنظرم بهترین دین دین انسانیت هست و بس.
        چون همه خوب و بد رو میفهمن و یکسری باید ونباید ها به طور غریزی در وجود انسان هست…
        چه خوبه که دست از خرافات و عقاید متعصب به اشتباه خودمون برداریم.
        که نگیم امسال محرم رو با شکوه‌تر برگزار می‌کنیم.
        یکمم به فکر پرستار ها و دکترای عزیز کشورمون باشیم.
        و پدر مادر های پیر خودمون که خدای نکرده با سهل انگاری یکسری دوستان براشون اتفاقی نیفته.
        به امید موفقیت شما آقای رحیمی عزیز.🤗

        لایک

  19. سپاس و تشکر فراوان از روشنگری های شما دوست عزیزو کار فرهنگی پر ارزشتان .

    لایک

  20. با سپاس و تشکر فراوان از روشنگری های شما دوست عزیزو کار فرهنگی پر ارزشتان .

    باعث افتخار منه که هم وطنانی روشنفکر و آزاداندیش دارم که سلطه خرافات و جهل و فریب را نپذیرفته اند

    هر گونه کمکی در این مورد لازم باشد ، من در خدمتم

    لایک

  21. باتشكرودرودفراوان بخاطر اطلاع رساني بسيار مفيدتان در باره خرافات و ادياني كه باعث عقب ماندگي انسانها شدهاست.

    لایک

  22. ba durud be shoma ke afkare in nasle ro, ke man ham yeki az unam .. baz mikonid .az zahamate shoma mamnunam.behruzi baraye shoma va tak take iraniyan kherad mand az izad yegane khahanam. fariborz

    لایک

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.