دانلود کتاب ممنوعه پژوهشی در زندگی علی نماد شیعه گری

کتاب «پژوهشی در زندگی علی نماد شیعه گری» نوشته «آله دالفک» (ستار سلیمی)

«علی» که ایرانیان گمراه و ساده اندیش او را سرور آزادگان می نامند و نام وی را بر بسیاری از فرزندان خود نهاده اند و بگاه دردمندی بجای رفتن پیش پزشک از روان او یاری می جویند، همان کشتارگری است که یا در همه ویرانگری های ایران شریک دیگر رهبران دینی اسلام بوده است و یا پس از رسیدن به رهبری ،به دستور او بر ایران تاخت و تاز و کشتار گردیده است. علی همان کسی است که در زمان رهبری ابوبکر تازش بر ایران را پی ریزی کرد. حسن و حسین پسران علی بدستور پدر همراه سعیدالعاص سردار خون آشام تازی به مازندران تازش بردند و کشتاری خونین کردند.

دانلود کتاب «پژوهشی در زندگی علی نماد شیعه گری» نوشته «آله دالفک» (ستار سلیمی)

pajoheshi-dar-zendegi-ali

29 پاسخ

  1. سال 2020 میلادی بود که کرونا اومد که تمام مکان های به حساب مقدس بسته شد و نه الله نه محمد نه امامان نتوانستن کاری بکنن.و الان که سال2021 هنوز بشر هیچ معجزهی ندیده که بتوانه کرونارو درمان کنه.

    لایک

  2. درود بر غيرت چنگيز منت بر خدا نميگذاشت ولى على بر خدا منت ميگذاشت كه برأى رضاى خدا ميكشد

    لایک

  3. دیگه وقتش رسیده که از پرستش کورکورانه این تازی های وحشی دست برداریم. این به اصطلاح امام ها برای بشریت چه کار کردند؟ چه نظریه ی علمی مال آنهاست؟ چه چیزی را اختراع کردند؟ کجا را آباد کردند یا یک بنای تاریخی باشکوه از آنهاست؟ آیا آنها منشور حقوق بشری را به بشر تحویل دادند؟ کدام شارگرد آنها کارهای بالا را انجام داد؟ غیر از اینکه علی گردن زد و آدم کشت یا حسن 70 تا زن داشت و با همکاری برادر مثلا مظلومش به ایران وحشیانه تاخت؟ غیر از این است که کتاب های محمدباقر که مثلا علم لدنی هم دارد از داشتن نکات علمی بی بهره و کلا درباره یک وجب زیرشکم و آلت تناسلی است؟ غیر از این است که به گواهی تاریخ تلاش آنها رسیدن به قدرت و کنیز بیشتر بوده است. امیدوارم که روزی این امام های شیعه از علی آدم کش گرفته تا رضای مفت خور و امام زمان نیست در جهان همه گورشون رو از کشور اهورایی ما گم کنند و اون عقاید خرافی احمقانشون رو به خود اعراب تعلیم بدن. به امید آن روز

    لایک

  4. سلام.واقعا» چقدر به منابعی که بهش متوسل میشید اطمینان دارید.همه کتابها زاده ذهن و تفکر بشرند.حال تاریخی باشند یا غیر.تاریخ رو هم کسی جز انسان نوعی نساخته.اگه کسی کاری کرده و به اقتضای اون کار اسمی در تاریخ بجا گذاشته دلیلی بر کمال اون شخص در بین بشر نیست.فکر ما آماده ی پذیرش همه چیز هست .بهتره بجای گیر دادن به این یکی و اون یکی و برتری جویی به واسطه دانشمون کمی منطقی فکر کنیم و خودمون رو سازیم نه بشناسیم.بسازیم که انسان باشیم که هیچ تفکری با هر پیشینه ای نتونه نقدمون کنه.کار خوب خوبه کار بد ،بد.هر منطقی این ها رو تشخیص میده.فقط نه بکشیم نه به کشتن بی تفاوت باشیم.سخته ولی با کمی فکر میشه منظورم رو بفهمید
    ما همه بشریم و ناقص.همه اینو قبول دارید.تمام عمر هم مطالعه کنیم و یاد بگیریم باز عاجزیم از این که حتی جلوی مرگ خودمون رو بگیریم.پس در مورد دیگران قضاوت نکنیم و به نظر دیگران توهین نکنیم.هر کسی طرز تفکر خودشو داره.میشه انسان بود و به دیگران جوری کمک کرد که یک نفر همچون گاندی کمک کرد.هیچ کسی رو نکشت بلکه خیلی ها رو نجات داد.شما به این که کی چکار کرده و نکرده کاری نداشته باشید .حساب اونها با خودشون.شما انسانی بودن خودتون رو پی بگیرید.

    لایک

  5. ضمن اینکه از طبیعت گرایی وخداناباوری وکتب آنها به خوبی اطلاع دارم ,می خواهم گفتگو ادامه پیدا کند .تا کنون 1-حکم به نجاست کافر(نه اهل کتاب)متناسب شخصیت اوست وتو هین به انسانیت نیست .اسلا م عزت وکرامت به انسان می بخشد .2-آیه 24نساءآغاز شخصیت دادن به برد ه وشروع محو برده داری است ,که درروم حتی برای تفریح برده ها را به جان هم می انداختند .انماالمومنون اخوه وداوطلب شدن مالکلان برده ها وخریدن برده ها توسط خود شان وکفاره روزه وقسم وغیره …نیز اقداماتی جهت آزادی برده بود که عاقبت به لغو آن انجامید شما اگر برده داری وروابط زن ومرد را درامریکا ملاحظه بفرمایید درستی مطالب فوق را درمی یابید.3- جواب سوال بنده درمورد تبهکاران قانون گریز رابرخلاف فطرت وعقل وفکرسالم به قوانین طبیعت حواله کردی که ازدید خداناباوری شمابدون قانون گذاربر ما حاکم است .وتا کنون میلیاردها انسان تبهکار آمده ورفته اند وقانون طبیعت هیچ اقدامی ننموده .از این نگر مرام شما به انسان نوید می دهد که هرچه دلت می خواهد بکن ونترس .4-بدون تعصب بی جا وفارغ ازعالم مادی وشکم وزیر شکم (نه مانند روبوت ورایانه)ساعتی فکر کن آیا می شود مقداری ماده ی خود به خود به وجودآمده جهان نا متناهی راقانونمند بسازدو انسان متفکر را در آن قرار دهد ودیگر هیچ؟آیااندیشه ی شمااز فرهنگ وعلوم وعرفان ,ادبیات وشعر که در طول 1400سال توسط پاکترین مسلمانهاآفریده شده متاثر گردیده؟

    لایک

  6. آیا اینکه دزد وآدمکش وتبهکارو….که مخفیانه خلافکاری کنند وبه چنگ قانون نیفتند به نگر شماطبق قانون طبیعت بازخورد عمل خود را خواهند دید.مهمل نیست؟این تازه یک سوال ساده است ازهزاران سوال بی پاسخ علم .عزیز من علوم حسی ومادی قادر به جواب نیازهای روحی وروانی بشر نبوده ونیست .ولی زندگی مادی جهت سهولت درکارها به عهده این علوم می باشد.سوالهایی مانندخود ماده که تشکیل دهنده ی جهان است چگونه واز چه آفریده شده ؟عاقبت چه خواهد شد؟وو…امثال شماانسانهای سرگردانی هستند که به محض دریافت ذره ای از علم احساس می کنند به تمام حقیقت رسیده اند.

    لایک

    • قطعا از باور داشتن به چرندیات کپی برداری شده از ادیان سامی پیشین و عذاب و شکنجه های الله سادیستی مدینه مهمل تر نیست! 🙂
      شماها نیز انسانهای متوهمی هستید که زندگی را از ترس جهنم و به امید بهشت خیالی ادیان سامی برای جفت گیری با حوریان باکره هدر می دهید. تنها انگیزه ای که مسلمان تروریست ها با پیروی از آیات قرآن به خودشان بمب بسته و به خیال اینکه کافران را نابود می کنند تا وارد بهشت شوند، خودشان و صدها انسان دیگر را به هوا می فرستند! این است فلسفه ی زندگی اسلامی.

      لایک

  7. آیا کوروش در جنگ هایش آدم نکشته بود؟
    نام های نیک و بد در تاریخ ثبت خواهند شد و هرگاه ثبت شدند دیگر پاک نخواهند شد
    نام ما در لیست چه کسانیست؟خوب؟بد؟یا نادان و بیهوده اندیش
    یا علی مدد

    لایک

    • قوانین ایران بر پایه ی آیین و رفتار کوروش بنا نشده که نیاز به نقد و بررسی آن باشد.
      حکومت اسلامی ایران بر پایه ی قوانین وحشیانه قرآن و افکار قرون وسطایی یک مشت تازی راهزن و بیابانگرد بنا شده که سر دسته آنها در فرقه ی شیعه جنایتکاری به نام علی است که حتی بر طبق احادیث کتاب های شیعه به سگ ها نیز رحم نمی کرده و آنها را هم میکشته: مولا علی مامور سگ کشی مدینه

      حلیه المتقین – علامه مجلسی – در بیان نقاشی کردن – صفحه 261: از حضرت امیرالؤمنین (ع) منقول است که رسول الله (ص) مرا به مدینه فرستادند تا هر نقاشی که باشد محو نمایم و قبرهای بلند را هموار سازم و سگها را بکشم

      شخصیت تاریخی علی در کتب تاریخی ثبت شده است و نه تنها شخصیتی والا نداشته بلکه انسانی ددمنش و فرومایه بوده. جامعه ای که الگوهای اخلاقی اش انسان هایی پست و ددمنش همچون علی باشد هرگز نمی تواند جامعه ای انسان ساز و پیشرفته ای باشد. در نتیجه برای رسیدن به جامعه ای سالم و حقوق بشر باید این الگوهای اخلاقی مضر را به زباله دان تاریخ انداخت.

      علی؛ شیر حق یا یک دغلکار
      +
      علی و عدالت او

      لایک

      • درود به همه خرد گرایان
        با سپاس از ممنوعه عزیز
        با این تفکر ملت ما که چند نمونه از ان را در بالا مشاهده کردید ملت ما بدبخت و سیاه بخت همچنان باقی خواهد ماند و در منجلاب جهالت و کثافات غوطه خواهد خورد به یزدان که گر ما خرد داشتیم کجا اینچنین ما سرانجام بد داشتیم
        پاینده باشید

        لایک

      • اقای یاخانم ممنوعه امام حسین ع می فرماید :اگردین ندارید آزاده باشید .انتظار این بود که انتقادحداقل منصفانه باشد .البته علی ع باآدمهای سگ صفت می جنگیده ودرراه گسترش دین اسلام از جان خودش هم نمی ترسیده .باز هم تکرار می کنم شما درعلم حدیث وارد نیستید .حدیث صحیح وناصحیح قوی وضعیف وجعلی رانمی شناسی.چرا از خدا نمی ترسی ؟مگرتو آن نیستی که از یک مگس رنجه ای ؟گناه امثال مزدک امنی نیا دادا وسنبلعلی و…به گردن شما خواهد بود .تضمینی هم ندارید که عقیدهتان درست باشد .ماهم می توانیم توهین ومسخره بکنیم .این که به نام فحاشی درقرآن نام می برید هم گفتم کافر درردیف سگ وخوک وادرار ومدفوع از نجاسات است .ازاین به بعد حاضر به مناظره در اصول وعقاید درهمین جا باشما هستم.

        لایک

        • باز هم تکرار می کنم شما درعلم حدیث وارد نیستید .حدیث صحیح وناصحیح قوی وضعیف وجعلی رانمی شناسی

          شما که علم حدیث میشناسی اثبات کن این حدیث ناصحیح است! البته آشکار است که سخنان جنابالی چیزی جز یاوه های مهمل و سفسته ی تکراری من احادیث را قبول ندارم! نیست و مصداق ضرب المثل هرچه بگندد نمکش میزنند …… وای به وقتی که بگندد نمک میباشد.
          بسیار جای خوشحالی است که گند اسلام و شیعه به جایی رسیده که امثال شما برای ماله کشی فجایع امامان تان مجبورید همه ی منابع تاریخی خودتان را انکار کرده و جعلی جلوه دهید؛ البته از آنجا که کتابهایی مانند حلیه المتقین و اصول کافی و باقی کتب حدیث شیعه پر از چنین اراجیف خرافی و غیرمنطقی و انسان ستیز است، شما مجبورید برای ماله کشی، همه آنها را به عنوان ناصحیح و ضعیف جلوه دهید و حذف کنید که در نهایت دیگر چیزی از این کتاب ها باقی نخواهند ماند و باید به فکر اختراع کتاب های حدیث دیگر باشید! 🙂

          این که به نام فحاشی درقرآن نام می برید هم گفتم کافر درردیف سگ وخوک وادرار ومدفوع از نجاسات است ازاین به بعد حاضر به مناظره در اصول وعقاید درهمین جا باشما هستم.

          حالا که بالاخره تصمیم به گفتگو کردن گرفتید، بدون فرافکنی به این پرسش پاسخ دهید: (پاسخ هم بسیار ساده و یک «آری» یا «خیر» بیشتر نیست)
          شما که مدام انتقاد از دین اسلام و قرآن را توهین به مقدسات مسلمانان میدانید! خودتان طبق آموزه های قرآن کافر را که از دید اسلام حتی پیروان ادیان سامی دیگر را هم شامل میشود در ردیف مدفوع و ادرار قرار میدهید، آیا این نگرش و نجس خطاب کردن نامسلمانان افزون بر فحاشی های دیگری که در قرآن آمده مانند (ابله، نادان، حیوان، چهارپا، بوزینه، خوک، سگ، نجس، زنازاده، فاسق و بی شعور خطاب کردن نامسلمانان) توهین به انسانیت و میلیاردها انسان دگراندیش هست یا نه؟
          اگر توهین نیست پس نباید از بکار برده شدن همین واژه ها درباره پیغمبر اسلام و امامان شیعه تان ناراحت شوید زیرا کلوخ انداز را پاداش سنگ است. مثلا اگر ما پیغمبر اسلام را در ردیف مدفوع خوک قرار دهیم شما نباید ناراحت شوید چون خودتان کافر را در همین ردیف قرار داده اید.
          اما اگر این واژه ها توهین است پس تکلیف اسلام و قرآن مشخص و خزعبل بودن آن براحتی اثبات میشود.

          لایک

          • جواب شما:1-حساب اهل کتاب وادیان ابراهیمی باکفار جداست مگر اینکه مشرک شوند .دادن صفات مذکور به کفار توهین به انسانیت ودگر اندیش نیست میلیاردی یا حتی هزاران هم نیستند.مثلازنی مانند اپرا امریکایی نیکوکار هم خداپرست است.2-سخن خدا باسخن انسان ضعیف(درعرصه سیمرغ) مانند من وشماکه هر آن درمعرض اشتباه هستیم جداست.تکلیف اسلام وقرآن راهم ما تعیین نمی کنیم .به کاربردن واژه های توهین آمیزتوسط شماچیزی راعوض نمی کند (عرض خود …)پاک کردن نوشته فقط می تواند از ترس باشد .اگر خودش نیست هم عقیده اش وقضاوت خوانندگان هست.برخوردعقاید ازاصول اولیه ی
            ازادی است.4-به سوالات بنده جواب ندادید درمورد تکلیف آدم کش وتبه کارقانون گریز(که دردنیا به سزای اعمالش نرسد)درمرام شما چیست؟ واگر روزی روزگاری شماها به حکومت برسید با دشمنان ومخالفان چه رفتاری می کنید؟آیاآنها را هم ازصحنه پاک می کنید؟یا….

            لایک

            • حساب اهل کتاب وادیان ابراهیمی باکفار جداست مگر اینکه مشرک شوند .دادن صفات مذکور به کفار توهین به انسانیت ودگر اندیش نیست

              پاسخ های خود را با منبع و سند باید ثابت کنید وگرنه صرف ادعاهای شخصی هیج ارزشی ندارد و نمی توانید با این ترفند اصل ماجرا را انکار کنید. نکنه سواد فقهی جنابالی از آخوندهایی مانند خمینی، سید محمدکاظم طباطبایی یزدی، صافی گلپایگانی، سید علی سیستانی، محسن کوچه‌باغی تبریزی، سید موسی شبیری زنجانی، محمدتقی بهجت و ناصر مکارم شیرازی بیشتر است؟! همگی اینها حکم اهل کتاب (یهودیان، مسیحیان، زرتشتیان) در فقه شیعه را نجس اعلام کرده اند. تکلیف کافر هم که مشخص است! خودتان هم که پاسخ دادید فحاشی هایی که در تازینامه بکار رفته توهین به دگراندیشان نیست. پس همانطور که پیشتر هم گفتم سخنان شما اسلامگرایان که نقد اسلام را توهین به مقدسات جلوه می دهید سفسته تکراری و یاوه ای بیش نیست که از وقاحت ذاتی اسلام و مسلمانان ناشی می شود که خودتان هر توهینی به نامسلمانان می کنید ولی وقتی در برابر انتقاد از اسلام و خزعبلات قرآن قرار می گیرید و با جنایات پیغمبر پدوفیل و یاوه های امامان زنباره تان روبرو می شوید، مظلوم نمایی کرده و از توهین شدن به مقدسات تان شکایت می کنید!
              پرسش جنابالی درباره جزای دنیوی و اخروی! به تفکر خرافی و مهمل ادیان سامی مبنی بر بهشت و جهنم الهی باز می گردد که گناهکار را تا ابد شکنجه و عذاب می کند یا مومن و دیندار تا ابد با حوریان باکره جفت گیری می کند! در نتیجه با این تفکر شما اسلامگرایان تسکینی واهی برای خود پیدا کرده اید. بقول خیام:
              تا چند زنم به روی دریاها خشت …… بیزار شدم ز بت پرستان کنشت …… خیام که گفت دوزخی خواهد بود …… که رفت به دوزخ و که آمد ز بهشت
              در فردای آزاد ایران و در جامعه ای سکولار با مخالفان و مجرمان بر اساس قوانین جزایی مترقی و بر اساس موازین حقوق بشر برخورد خواهد شد نه مانند حکومت کثیف اسلامی بر اساس قوانین و مجازات های وحشیانه و قرون وسطی مانند اعدام و شلاق و سنگسار و دست و پا پریدن که مشتی تازی بیابانگرد 1400 سال پیش اجرا می کردند!
              همچنین پاسخی کوتاه برای پرسش دیگر شما مبنی بر اینکه جایگزین شما برای اسلام چیست؟

              لایک

              • من یک سوال ساده از شما کردم وآن اینکه آیاادم کش تبهکار فاسد خائن اگر به دست قانو ن نیفتد چه ؟ آیا دزدهایی که به چنگ قانون نیفتاده اند باخیال راحت بخوابند ؟ دیگر از معاد خبری نیست؟

                لایک

                • پاسخ شما در کتاب «ارزش و خوبی در جهان بیخدا» بطور روشن و کامل آمده ولی جنابالی حتی زحمت خواندن کتاب را هم به خودتان نمی دهید و فقط موعظه می کنید.
                  در ضمن هنوز منتظر پاسخ شما درباره نجس بودن اهل کتاب در فقه شیعه هستیم! و اینکه دیدگاهتان درباره آخوندهایی که نامبرده شد و همگی باورمندان به ادیان دیگر را هم نجس می دانند چیست؟! آیا مترادف دانستن نامسلمانان با مدفوع و خوک و … توهین هست یا نه؟ البته شما به عنوان یک مسلمان راستین پاسخ دادید توهین نیست و این اثباتی دوباره شد بر تربیت و فرهنگ اسلامی و دورویی و پلیدی اسلامگرایان.

                  لایک

                  • جواب-اهل کتاب درقرآن درآیه وسوره(3,64-5,59-5,68-5,77-3,98-4,171ووو….)آمده وآقایان وحید خراسانی نوری لنکرانی صانعی مظاهری خامنه ای آنها را پاک میدانند مگر مشرک شوند.سایت http://www.portal.anvar.irدراین مورد بی فایده نیست ازاین گذشته بنده به این نتیجه رسیده ام .جواب سوال درمورد جزای بدکاران قانون گریز درکتاب ارزش خوبی درجهان بی خداوجود ندارداتفاقا نوشته آرش ….چکیده ی مفهومی تری از این کتاب است.دیدگاههای ارسطو تیلور کانت راسل سینگر کویین هیوم گلاکن و…وجواب واظهارنظرویلنبرگ دراین مورد پاسخگو نیست.من به معاد (یکی از اصول دین اسلام )معتقد م معادعلیرغم سفسطه های مخالفان باید وجود داشته باشد .اخلاق وارزش های انسانی باید مقدس باشند(دوست داشتنی , مثل اینکه شما ازنویسنده ی مورد علاقه ی خود دفاع می کنی) وگرنه (در صورت مقدس زدایی )همه چیز بدون پشتوانه پست وبی ارزش میشود. تکرار سوال : آیا شما بدون تقلیدوحواله به کتابهای دیگر جزای بدکار وگناهانی که به طور مخفی از انسانها (شرور تبه کار فاسد خائن دزدو…) سر می زند را چه می دانید ؟

                    لایک

                  • این هم اثبات دیگری است بر مهمل و گنگ بودن قوانین و تعالیم اسلام و بویژه فقه شیعه که هر آخوندی برای خودش تفسیر و برداشت جداگانه ای دارد یا هرجا به ضررشان باشد تقیه می کنند (دروغ اسلامی) تا گند اسلام را لاپوشانی کنند! اینکه عده ای آخوند، نامسلمانان را نجس و و عده ای دیگر بقول جنابالی پاک می دانند، چیزی از کثافت و پلیدی اسلام و زشتی دیگر فحاشی های قرآنی نمی کاهد.
                    پاسخ دیگر پرسش تان هم اینکه به نگر بنده طبق قانون طبیعت بازخورد عمل خود را خواهند دید. حتما که نباید به جهنم ادیان سامی و مار قاشیه و سیخ داغ و گرز آتشین و دیگر چرندیات قرآنی باور داشت و در توهم باقی ماند!

                    لایک

              • آقای ممنوعه شما تا حالا در قرآن دیدی که به ادیان در قرآن اهانتی شود؟
                فقط کفار و مشرکین مورد اهانت قرار گرفته اند، چون به خدا اهانت کرده اند.

                لایک

                • سپاس از این اعتراف صادقانه!
                  جه خدای فرومایه و پستی است این الله اسلام که با بندگان ناباور خودش لجبازی کرده و آنها را مورد فحاشی قرار می دهد.
                  شما هم بهتره لیست فحاشی های قرآنی را بیشتر مطالعه کنی تا متوجه بشوی پیغمبر و الله فرومایه شما چگونه به تمام ناباوران به دین بربری اسلام و حتی پیرروان ادیان دیگر نیز توهین و فحاشی کرده و این آیات شده قوانین ابدی برای هدایت بشریت!

                  لایک

    • احمق بعد از این که خواستی اسم کوروش کبیر را بیاری ابتدا دهان نجست را اب بکش دوم توی نادان کوروش کبیر را با ان علی زنباره ادم کش مقایسه می کنی کوروش برای عدالت ادم می کشت علی برای شهوت و زیر شکم حالا فرقشا فهمیدی

      لایک

  8. آفرین بر»کیان» ایرانی، زیبا نوشتید
    ای کاش بجای نفی عقاید سر و سامانی به افکار خودمان می دادیم

    لایک

  9. سوالی دارم که امیدوارم عزیزان بی غرض مرا راهنمایی کنند; علی در تمام عمرش کارش آدمکشی بوده؟ آیا شما این کتاب را که یک کار پژوهشی خوب است را اصلا خوانده اید؟ آیا علی یا به تعبیری قتال عرب، در کشتن اینهایی که کسته دچار اشتباه شده یا در نکشتن آن باقی که نکشته؟

    و یک تمنا: دوست عزیز ننگ ما پیشوایی علی نیست همانگونه که پیشوایی کوروش افتخار ما نیست! ننگ ما نیاز داشتن به الگویی است که آن را کامل و بسنده بدانیم! علی خوب، بد، زشت بخشی از تاریخ ما و به همان طول و طویلی کوریش ماست! انکار عرب در بود ما همانقدر احمقانه است که نفی شاهان در حکومت فعلی. فراموش نکنیم انجام رفتار سلبی نشان عجز ماست در برابر چیزی! نفی رفتار پدرانمان در سر نهادن به ظلم آشکار خلفا و گزینش دوره خاص در تاریخ ما نشان گسست اجتماعی است و این چیزی است که عافت فاشیسم را برای ملتها به ارمغان می آورد!

    و درجواب کاشی که بر ملت نوشته اید: این ملت از روی آگاهی بر طبل علی علی کوفته به راه دزدان و گردنکشان رفته! در هیچ بخشی از تاریخ ما عوام بی اطلاع نبوده اند! این به اصطلاح روشن فکران قوم بوده اند که برق فرصت طلبی دزدان را اشتباه گرفته اند!

    شیوه چشمت دوید جنگ داشت ما ندانستیم و صلح انگاشتیم!

    لایک

  10. این ننگ بزرگی است که ایرانیان یک قاتل حرفه ای عرب را پیشوا و امام خود میدانند، کسی که در تمام عمر کارش آدم کشی بود تا زمانی که کشته شد.
    گذاشتن عکس او در خانه ها با قداره اش توهین بزرگی به خانواده های ایرانی است ایکاش این ایرانیان قدری تاریخ را با دید بیطرفی و مو شکافی بخوانند تا دریابند که از محمد گرفته تاابوبکر و عمر وعثمان و علی و نوادگانش و همه خلفای اموی و عباسی از خون و دسترنج ایرانیان تغذیه کرده و دستشان آلوده به خون میلیون ها ایرانی است.
    باید انقلابی فکری در مورد دین در ایران رخ بدهد تا ایران تبدیل به یک جامعه خالی از خرافات گردد و حقوق انسانی و حقوق بشر که پادارنده آن کورش کبیر است در ایران پا بگیرد و جانشین اسلام(خرافات) گردد
    به امید روز های بهتر عاری از اسلام و سایر ادیان عربی و یا سامی

    لایک

  11. به نظر من علی یکی از وحشی ترین مردهای تاریخ است که باید نام او را در کنار خونخوارهایی مانند چنگیز و تیمور قرار داد

    لایک

  12. درود بر شما
    نخستین بار است که این جا را دیدم و گوش دادم و لذت بردم سخن از زبان من میگویید و برایم خیلی ارزشمند است

    امینی نیا

    لایک

    • بسم رب الشهدا و الصیقین
      در تعجبم از کسانی که به اصطلاح خود را طرفدار آزادی بیان اما در جواب دوستانی که صدق مطالب عنوان شده را طلب میکنند لب به فحشا گشوده و در اثر تعصب مغرضانه ای که نسبت به اسلام دارند(که این خود ناشی از تبلیغات امپریالیستی استکبار جهانی است)به جای جواب ، به مولای متقیان شروع به اهانت میکنند.
      حتی در کشورهای سکولار نیز اجازه اهانت به سایر ادیان داده نمیشود(هر چند اظهارات شما عنوان میکند که شما لاییک هستید).
      لازم میدانم که این نکته را نیز اشاره کنم که اگر کمی اهل مطالعه باشید(که خود شما خود را عالم فرض میکنید و سایرین را که گفتارشان بر خلاف گفتار شما باشد را بیسواد خطاب میکنید)حتمأ این سخن را شنیده اید که اگر میخواهید کسی را بشناسید آثار او را مطالعه کنید ، پس امیدوارم که لااقل یک بار هم که شده قرآن و نهج البلاغه و سایر کتب دینی را مطالعه و در آنها تفکر کنید(هر چند که به نظر بنده این کار از شما بر نمی اید ولی آدمی به امید زنده است) و جای این که به خود مطالب بپردازید به پارادوکس موجود در حکم مسءله اذعان کنید.
      و در آخر امیدوارم که این مطلب را از سایت خود سانسور نکنید یا بعد از مدتی حذف نکنید(چون در این صورت آزادی بیانی را که تا به حال آن را نقض کرده اید یک بار دیگر انجام داده اید).
      لکن دینکم و لی الدین

      لایک

      • حتمأ این سخن را شنیده اید که اگر میخواهید کسی را بشناسید آثار او را مطالعه کنید ، پس امیدوارم که لااقل یک بار هم که شده قرآن و نهج البلاغه و سایر کتب دینی را مطالعه و در آنها تفکر کنید

        فقط در همین کتابخانه بیش از دویست جلد کتاب در نقد ادیان و اسلام و شیعه گری موجود است که همگی با بررسی دقیق و موشکافانه آیات قرآن و نهج البلاغه و دیگر کتب حدیث و تاریخی اسلام نگاشته شده اند. اتفاقا پیشنهاد همیشگی ما به خود مسلمانان و دیگر کسانی که بدنبال شناخت راستین اسلام و قرآن هستند این بوده و هست که نخست برگردان فارسی قرآن و دیگر کتاب های حدیث را مطالعه کنند تا خود بخود به مهمل و بی سر ته بودن آنها پی ببرند. بقول زنده یاد علی دشتی در کتاب بیست و سه سال: «صدها کتاب چون «حلیه المتقین» و «جنات الخلود» و «انوار نعمانی» و «مرصاد العباد» و «قصص الانبياء» و «قصص العلماء» در ايران هست که تنها يکی از آنها برای مسموم کردن و تباه کردن افکار ملتی کافی است»

        پس جنابعالی نیز بجای خواندن روضه های پامنبری و حواله دادن به دشمن فرضی و استکبار جهانی و از این دست ادعاهای نخ نما شده، به گفته خودتان پایبند بوده و نخست کتاب ها و نوشتارهای دگراندیشان منتقد ادیان و اسلام را مطالعه کنید سپس اگر پاسخ درست و دانشیک در رد هر کدام از آنها داشتید بیان کنید چون ادعاهای پوچ و مغلطه های حوزوی اینجا خریدار ندارد.
        و چون این بخش مربوط به علی امام شیعه گری است، جا دارد یادی شود از سخنان ننگین وی درباره زنان که اتفاقا در همان نهج البلاغه مورد علاقه شما می باشد: سیمای زن در نهج البلاغه و نیز نوشتاری درباره علی و عدالت او.

        لایک

        • سلام جناب سعید(ممنوعه)
          من به طور کامل بحث شما و رحیم را خواندم ، اطلاعات شما عالی است ، میتونم برای جواب یکسری ، سوالها که جوابی برای آنها ندارم از اطلاعات شما استفاده کنم

          لایک

بیان دیدگاه

این سایت برای کاهش هرزنامه‌ها از ضدهرزنامه استفاده می‌کند. در مورد نحوه پردازش داده‌های دیدگاه خود بیشتر بدانید.